Αγγελική Ηλιάδη "Ειπώθηκαν πράγματα που με ενόχλησαν"

Η Αγγελική Ηλιάδη επισκέφτηκε τον Θέμο Αναστασιάδη στο στούντιο της εκπομπής του το βράδυ της Μ. Δευτέρας και όπως ήταν αναμενόμενο μίλησε για τη συμμετοχή της στο σόου του χορού, τις αντιδράσεις προς το πρόσωπό της, για την παρουσία της εκεί, και αν νιώθει αδικημένη από τη βαθμολογία των κριτών του DWTS.


«Όπως έχω ξαναπεί στο παρελθόν, εγώ είμαι συνηθισμένη να τραγουδάω και όχι να χορεύω. Όταν είπα το "ναι" για να συμμετάσχω στο σόου δεν περίμενα ότι θα είναι τόσο δύσκολα και κουραστικά τα πράγματα εκεί.  Αντιδράσεις ναι, ήξερα ότι θα υπάρξουν, αλλά δεν το σκέφτηκα γιατί όλα αυτά είναι μες το πρόγραμμα. Κάποια πράγματα που ειπώθηκαν με ενόχλησαν, όμως είπα ότι δε θα τα αφήσω να με αγγίξουν καθόλου. Από την κριτική επιτροπή του "Dancing" έχω παράπονα, όχι όμως από τον κύριο Λάτσιο, γιατί μας έβαλε πιο υψηλό βαθμό από τους άλλους. Χθες νιώσαμε και εγώ και ο Ηλίας ότι αδικηθήκαμε, αξίζαμε κάτι παραπάνω πιστεύω. Από την Έρρικα περίμενα να είναι πιο χαλαρή δεδομένου ότι είχε περάσει πέρσι τη διαδικασία αυτή και ξέρει τι προσπάθεια κάνουμε όλοι. Όταν όλη την εβδομάδα κουράζεσαι πάρα πολύ για να βγάλεις τη χορογραφία σωστά, θέλεις να ακούσεις έναν καλό λόγο στο τέλος και πάρεις και καλούς βαθμούς, και πάνω από 7!», είπε η γνωστή τραγουδίστρια.


www.yupi.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...