Η Ηλιάδη γυρίζει σελίδα και το... άδει!


«Έλεγα στην καρδιά μου δεν θα ξαναγαπήσω, ποτέ τα όνειρά μου σε άλλον θα χαρίσω. Μα όλα αυτά πριν έρθει η στιγμή να σε γνωρίσω... κάνω μαζί σου νέα αρχή».
Τελικά, είναι φορές που τα τραγούδια λένε μεγάλες αλήθειες ή λένε αυτά που θέλει ο αοιδός να πει, αλλά δε βρίσκει τον τρόπο. Ή ένα τραγούδι μπορεί να είναι ο τρόπος για να περάσει ο/η αοιδός το μήνυμα του. Αυτό φαίνεται να συμβαίνει και στην περίπτωση της Αγγελικής Ηλιάδη, την οποία φήμες και δημοσιεύματα θέλουν να έχει γυρίσει σελίδα στη ζωή της.

Και το κυριότερο, να είναι και πάλι ερωτευμένη, δύο χρόνια μετά τη δολοφονία του συντρόφου της, Μπάμπη Λαζαρίδη. Η ίδια δεν έχει επιβεβαιώσει τα περί έρωτα, όμως, δεν κρύβει ότι είναι και πάλι καλά. Η ανανεωμένη και σέξι εμφάνιση της, η συμμετοχή της στο Dancing with the stars, αλλά και οι δηλώσεις του τύπου: «Με ενδιαφέρει να περνάω εγώ καλά» είναι αυτό που λέμε... τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια; Οεο;

Το νέο της τραγούδι κρίνεται... ύποπτο, αφού οι στίχοι μιλάνε για έναν νέο έρωτα που μπήκε στη ζωή της, μία αγάπη που συμβαίνει... μία στις εκατό! Το τραγούδι υπογράφουν ο Δημήτρης Τσάφας και ο Κώστας Μηλιωτάκης, για τον οποίο οι φήμες επιμένουν και λένε ότι δεν είναι μόνο ένας καλός συνεργάτης για την αοιδό, αλλά και κάτι παραπάνω. Η ίδια, πάντως, το διαψεύδει... Ορίστε, όμως, κάποιοι στίχοι του νέου της τραγουδιού, που ο χρόνος θα δείξει αν αποδειχτεί... προφητικό ή είναι μία... «δήλωση καρδιάς»!


«Έλεγα στην καρδιά μου δεν θα ξαναγαπήσω. Ποτέ τα όνειρα μου σε άλλον θα χαρίσω. Μα όλα αυτά πριν έρθει η στιγμή να σε γνωρίσω. Κάνω μαζί σου νέα αρχή κι εσένα μόνο, μόνο έχω στο μυαλό....»


www.womenonly.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...