Ελένη Μενεγάκη: η πρώτη συνέντευξη της μετά το διαζύγιο με το Λάτσιο

Την περιμέναμε πώς και πώς. Άλλωστε η Ελένη είχε 1,5 χρόνο να μιλήσει σε δημοσιογράφο και ότι έλεγε το έκανε από τον αέρα της εκπομπής της.Την πρώτη της συνέντευξη η Ελένη την παραχώρησ στο περιοδικό Lifestyle και τον διευθυντή του Γιώργο Παπαϊωάννου.
Σας παραθέτουμε δύο τρία αποσπάσματα από τις απαντήσεις της."Τον Γιάννη τον γνώρισα στα 27 μου χρόνια. Τον ερωτεύτηκα και τον αγάπησα πολύ. Ήμουν σίγουρη ότι είναι ο άντρας με τον οποίο μπορώ να ζήσεω για όλη μου τη ζωή., να δημιουργήσω οικογένεια. Γι' αυτό το λόγο, άλλωστε ξεκίνησε και ο γάμος μας."Με τον Γιάννη ζήσαμε μαζί 13 χρόνια, πολύ όμορφα χρόνια, επαναλαμβάνω με τα προβλήματα που μπορεί να έχει ένα ζευγάρι που αποκτά σε σύντομο διάστημα τρία παιδιά, που εργάζονται και οι δύο σε πολύ απαιτητικές δουλειές, στις οποίες δίναμε πολύ χρόνο και ενέργεια. Φτάσαμε σε ένα σημείο που χάσαμε κάποια κομμάτια... Έτσι ήρθε το τέλος. Μη με ρωτήσετε να πω κάτι άλλο, γιατί αυτό αφορά μόνο εμένα και τον Γιάννη. Κανέναν άλλο"." Το διαζύγιο δεν ήταν απόφαση στιγμής, ειδικά όταν μιλάμε για ένα γάμο με παιδιά. Πάνω κάτω, όλα όσα αντιμετώπισα τα ήξερα και τα περίμενα. Αλλά έτσι προχωράμε στη ζωή: Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις"...Και για το μέλλον τι λέει η κυρία Μενεγάκη; Αφήνει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα. Σε σχετική ερώτηση του Γιώργου Παπαϊωάννου που τη φαντάζεται  μετά από μερικά χρόνια με γαλότσες σε ένα στήμα, να ασχολείται με βιοκαλλιέργειες και να θυμάται όλα αυτά σαν να ήταν η ζωή μιας άλλης, απαντά:"Όταν έγινε γνωστό το διαζύγιο μας με τον Γιάννη και όλος ο κόσμος έμεινε έκπληκτος. μου έστειλε ένα sms ένας φίλος, άνθρωπος του χώρου, που μου έγραφε: "Ελενάκι μου, όταν πάψει η ζωή να σε εκπλήσσει, είναι θάνατος". Δεν μπορώ λοιπόν, να ξέρω και δεν θέλω πια να κάνω δηλώσεις για πράγματα που αφορούν στο μέλλον."


www.kouskous4.blogspot.com


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...