Irene Homsy- Μουρτζούχου: «τα ρούχα πρέπει να τα φοράς κι όχι να σε φοράνε»

Είναι μια γυναίκα με έντονη προσωπικότητα, εκρηκτικό ταμπεραμέντο, ακέραιο χαρακτήρα και  φινέτσα.
Η Ιρένε Homsy-Μουρτζούχου, σύζυγος του Διευθύνοντα Συμβούλου και προέδρου της Raxevsky , κ. Γιώργου  Μουρτζούχου διαθέτει όλα τα παραπάνω στη σωστή αναλογία και αυτός  ακριβός ο συνδυασμός την καθιστά ιδανική πρέσβειρα του πασίγνωστου ελληνικού brand μόδας.Μιλήσαμε μαζί της για τη μόδα, το στιλ, την σύγχρονη Ελληνίδα, αλλά και το πιο hot πρόσωπο της ελληνικής showbiz, τη Ζέτα Μακρυπούλια, που είναι το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας Raxevksy.









Η Κοκό Σανέλ είχε πει ότι η κομψότητα είναι αρετή έμφυτη και όχι επίκτητη, συμφωνείτε;
Πως μπορώ να διαφωνήσω όταν η Κοκό Σανέλ μεγάλωσε σε ένα Γαλλικό ορφανοτροφείο με αυστηρή μοναχική εκπαίδευση και έφτασε να  γίνει σύμβολο της μόδας. Σίγουρα την δυνατότητα να ντύνεσαι κομψά ή την έχεις ή δεν την έχεις, δεν σπουδάζεται.
Πιστεύετε ότι η μέση Ελληνίδα είναι κομψή;
Οι Ελληνίδες τα τελευταία χρόνια προσέχουν την εμφάνισή τους. Παρακολουθώντας και τις πελάτισσες μας διαπιστώνω ότι ναι μεν ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, αλλά πάντα τις προσαρμόζουν στο σωματότυπο και στο προσωπικό τους στυλ. Είναι γυναίκες καριέρας που προσέχουν την εμφάνισή τους στο χώρο εργασίας αλλά και σε κάθε εμφάνιση επίσημη και μη.
Υπάρχουν γυναίκες που ξοδεύουν μια περιουσία, ωστόσο είναι κακοντυμένες. Τι λάθος κάνουν;
Υπάρχουν πράγματι και γυναίκες που από μόνες τους δεν έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν αυτό που τους ταιριάζει. ‘Ετσι ακολουθούν τυφλά τις τάσεις της μόδας φορώντας ρούχα γνωστών σχεδιαστών, αλλά με λάθος τρόπο. Εμείς στην εταιρεία χρησιμοποιούμε εκπαιδευμένο προσωπικό, πωλήτριες με άλλα λόγια, που τις ονομάζουμε σύμβουλους μόδας γιατί ο ρόλος τους είναι ουσιαστικός, για τις περιπτώσεις των πελατισσών μας, που χρειάζονται την βοήθεια μας για να ντυθούν σωστά.
Διάσημοι σχεδιαστές δημιουργούν  σειρές για πολυκαταστήματα και πολλοί δημιουργοί ρίχνουν  τις τιμές τους όπως η Vera Wang που σχεδίασε νυφικά από 1.300 λίρες και κάτω. Περνάει κρίση η υψηλή ραπτική;
Νομίζω ότι η κρίση έχει φέρει στα λογικά τους και κάποιους που είχαν “ξεφύγει”. Συμφωνώ ότι όταν κάτι δημιουργείται με μεράκι, έμπνευση, και την χρήση ποιοτικών υλικών αξίζει να το πληρώσεις ακριβότερα. Αλλά όλα τα πράγματά σε αυτή την ζωή έχουν τα όριά τους και φυσικά την αξία τους, που δεν είναι πάντα ανεκτίμητη. Οι συνεργασία πολυκαταστημάτων με σχεδιαστές υψηλής ραπτικής νομίζω ότι είναι τάση και σημείο των καιρών μας. Είναι κάτι θετικό πιστεύω ότι δίνει την δυνατότητα σε περισσότερες γυναίκες να φορέσουν δημιουργίες σχεδιαστών σε τιμές λογικές.
Η Raxevsky συνεργάστηκε πρόσφατα με τους ΜΙ-RO. Πώς υποδέχτηκαν αυτά τα κομμάτια οι πελάτισσες σας;
Την τάση που περιέγραψα παραπάνω ακολουθεί και η εταρεία μας. Έτσι πριν δύο χρόνια ξεκινήσαμε με τους σχεδιαστές ΝΙΚΟ-ΤΑΚΗ, στην συνέχεια συνεργαστήκαμε με την ταλαντούχο σχεδιάστρια RAMONA FILIP και για τον χειμώνα που διανύουμε με τους MI-RO. Είναι συνεργασίες όπου δίνουν την δυνατότητα στις πελάτισσές μας, να φορέσουν δημιουργίες από ταλαντούχους σχεδιαστές της υψηλής ραπτικής, σε ποιοτικά υλικά αλλά σε προσιτή τιμή.
Ποια είναι κατά τη γνώμη σας τα κλασικά κομμάτια που δεν πρέπει να λείπουν από την ντουλάπα καμιάς γυναίκας;
Το mini Black dress, το τζιν που εφαρμόζει τέλεια, ένα σακάκι σε αντρόγυνο style, μια μακριά πλεκτή ζακέτα που φοριέται και σαν πανωφόρι.
Τι θα συμβουλεύατε μια κοπέλα να φορέσει στο πρώτο ραντεβού;
Εκείνα τα σύνολα που θα την έκαναν να αισθάνεται άνετα και με αυτοπεποίθηση. Η εταιρεία μας έχει πολλά τέτοια total look να προτείνει. Γιατί όπως λέει και το moto μας “Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ Η ΜΟΔΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ”, τα ρούχα πρέπει να τα φοράς και όχι να σε φοράνε.
Πολλές διάσημες κυρίες της σόου μπιζ  κυκλοφορούν με τζιν και τι-σερτ, ενώ  ξοδεύουν μια περιουσία στα πανάκριβα αξεσουάρ. Δικαιώνεται αυτή η επιλογή τους;
Τα αξεσουάρ είναι απαραίτητο συστατικό ενός κομψού συνόλου. Γι αυτό και η RAXEVSKY  τα τελευταία χρόνια έχει επενδύσει και σε αξεσουάρ προτείνοντας total look. Στο καινούργιο μας μάλιστα περιοδικό που αφορά την σαιζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2011 υπάρχει ένα ολόκληρο θέμα που αφορά το total look με αξεσουάρ και μάλιστα σε super τιμές.

Με το σύζυγο της Γιώργο Μουρτζούχο και την Ζέτα Μακρυπούλια
Εδώ και αρκετές σαιζόν συνεργάζεστε με τη Ζέτα Μακρυπούλια που είναι το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας Raxevsky.  Πριν ακόμη γίνει σούπερ σταρ και βρεθεί στο επίκεντρο της δημοσιότητας. Μιλήστε μας λίγο γι’ αυτή την επιλογή  και τη συνεργασία σας. Πείτε μας κάτι που σας έχει κάνει εντύπωση.
Ξεκινήσαμε την συνεργασία με την Ζέτα την σαιζόν 2006-7 όταν τα φώτα της δημοσιότητας μόλις είχαν αρχίσει να πέφτουν επάνω της. Το ένστικτο και οι δυνατότητές του συζύγου μου και των στελεχών της εταιρίας μας, αποδείχτηκε πολύ σωστό. Όπως ξέρετε με την Ζέτα ακολουθήσαμε ένα πρωτότυπο και επιτυχημένο concept με φωτογραφήσεις στο εξωτερικό. Σε κάποιες απ’ αυτές βρέθηκα και εγώ οπότε μπορώ να σας διαβεβαιώσω για την απλότητά της, την σοβαρότητά της αλλά και την επαγγελματική της ευσυνειδησία. Αυτά τα στοιχεία μας κάνανε να επενδύσουμε στο όνομά της για 10 σαιζόν και έπεται συνέχεια.
Ποιες είναι οι τάσεις του φετινού καλοκαιριού; Τι πιστεύετε ότι  θα φορεθεί πιο πολύ φέτος;
Ανοίγοντας τον καινούργιο περιοδικό RAXEVSKY για την σαιζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι θα δείτε προτάσεις με έντονα χρώματα, γεωμετρικά σχήματα και γραφιστικά σχέδια. Επίσης οι ολόσωμες φόρμες είναι must, το αντρόγυνο στυλ και τα floral με ρομαντική ή ροκ διάθεση θα φορεθούν πολύ.


toblogtonkirion.gr


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...