Ζέτα Μακρυπούλια: Μου αρέσει να είμαι ο άνδρας της σχέσης

Η Ζέτα Μακρυπούλια μιλώντας μέσα από το ράδιο 9 αναφέρθηκε για το πως θέλει να είναι ο άνδρας στην σχέση και πως είναι η ίδια.
Αναφέρει χαρακτηριστικά η όμορφη ηθοποιός και παρουσιάστρια για τους άνδρες: «Με εντυπωσιάζουν οι άνδρες με θάρρος αλλά όχι θράσος, οι άντρες που έχουν σιγουριά» και συμπλήρωσε: «Οι άνδρες έχετε θάρρος, απλά κάποιες φορές σας κόβονται τα φτερά επειδή οι γυναίκες έχουν αλλάξει στάση απέναντί σας».

Για το πως συμπεριφέρεται εκείνη στις σχέσεις, αποκαλύπτει: «Έχω κλάψει και εγώ πολύ για άνδρες. Δεν κλαίω εύκολα, μου αρέσει να είμαι ο άνδρας της σχέσης. Πιέζομαι αρκετά, δεν κλαίω συνήθως, ούτε μπροστά στους φίλους μου κλαίω!».
Για την αντιμετώπιση που έχει από τους δημοσιογράφους, λέει: «Δεν μου έχουν φερθεί καλά όλοι οι δημοσιογράφοι» και προσθέτει: «έχει χαθεί η αλήθεια και το ψέμα. Αν κάποιος δεν με γνώριζε θα μπορούσε να πιστέψει κάποια πράγματα από αυτά που ακούγονται για μένα».
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...