Μέρες Προστασίας Always & Alldays

Προστασία για σένα, φροντίδα για την υγεία σου
Μέρες Προστασίας Always & Alldays σε συνεργασία με την Ένωση Μαιευτήρων Γυναικολόγων Ελλάδος

H Always, το brand συνώνυμο της γυναικείας προστασίας και η Ένωση Μαιευτήρων Γυναικολόγων Ελλάδος ενώσανε πρόσφατα τις δυνάμεις τους, με σκοπό την ενημέρωση των γυναικών σε θέματα πρόληψης και προστασίας της υγείας τους.
Στα πλαίσια της συνεργασίας αυτής, σημαντικά θέματα σχετικά με την υγεία των γυναικών θα αναλύονται και θα προβάλλονται μέσα από την καμπάνια «Μέρες Προστασίας Always– Προστασία για εσένα, φροντίδα για την Υγεία σου» σε συνεργασία με την Ένωση Μαιευτήρων –Γυναικολόγων Ελλάδος που θεσπίζεται από το Μάρτιο του 2011.
Προκειμένου να εντοπιστούν τα θέματα που χρήζουν μεγαλύτερης.....προστασίας, η Always και η Ένωση Μαιευτήρων - Γυναικολόγων Ελλάδος πραγματοποίησαν έρευνα1 για να κατανοήσουν τη σχέση της Ελληνίδας με τον γυναικολόγο της και τις πρακτικές που ακολουθεί αναφορικά με την φροντίδα της υγείας της. Η έρευνα μελέτησε εκτενώς τις αντιλήψεις των Ελληνίδων σχετικά με τον προληπτικό γυναικολογικό έλεγχο και ανέδειξε τις ελλείψεις γνώσεων στον τομέα αυτό που είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την φροντίδα της υγείας των γυναικών.
Ένα από τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας αυτής αφορά το τεστ Παπανικολάου (ΠΑΠ): παρόλο που το 95% των Ελληνίδων είναι ενήμερο ότι πρέπει να κάνει τεστ ΠΑΠ τουλάχιστον 1 φορά το χρόνο, στην πράξη μόνο το 69% κάνει την εξέταση σε ετήσια βάση. Ένα ποσοστό 24% των γυναικών ηλικίας 18-24 ετών δεν έχει κάνει ποτέ τεστ ΠΑΠ, ενώ το 42% δεν γνωρίζει ποιος είναι ο ρόλος του τεστ ΠΑΠ για την προστασία της γυναικείας υγείας.
Περισσότερα στοιχεία δείχνουν ότι 20% δεν γνωρίζει καθόλου ότι το τεστ ΠΑΠ είναι μέθοδος για την πρόληψη του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας, ενώ 20% των γυναικών πιστεύει λανθασμένα ότι το γυναικολογικό υπερηχογράφημα είναι η σωστή μέθοδος για το σκοπό αυτό. Η κύρια πηγή ενημέρωσης για το ρόλο και την ανάγκη του τεστ ΠΑΠ στις γυναίκες άνω των 30 ετών ήταν ο ίδιος ο γυναικολόγος, ωστόσο ιδιαίτερα σημαντικός είναι ο συμβουλευτικός & ενημερωτικός ρόλος της μητέρας, καθώς η πλειοψηφία της νέας γενιάς γυναικών ενημερώνεται για πρώτη φορά από τη μητέρα τους για το γυναικολογικό προληπτικό έλεγχο. Επίσης, σημαντικότατο εύρημα είναι ότι το 20% των γυναικών δεν επισκέπτονται το γυναικολόγο σε ετήσια βάση (εκτός κι αν υπήρχε γυναικολογικό πρόβλημα) λόγω της έλλειψης ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την σημασία που έχει στην προστασία και φροντίδα της υγείας τους, ο προληπτικός έλεγχος.
Τα καίρια ευρήματα της έρευνας θα αποτελέσουν το αντικείμενο επικοινωνίας της καμπάνιας «Μέρες Προστασίας Always – Προστασία για εσένα, φροντίδα για την Υγεία σου» σε συνεργασία με την Ένωση Μαιευτήρων-Γυναικολόγων Ελλάδος που ξεκινά το Μάρτιο του 2011. Θα υλοποιηθεί μέσα από έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα/ιστοσελίδες και θα διαρκέσει 2 μήνες. Το θέμα του πρώτου μέρους αυτής της καμπάνιας είναι η ενημέρωση των γυναικών για την αναγκαιότητα του τεστ ΠΑΠ και την σημασία του ως την πιο αξιόπιστη μέθοδο για την πρόληψη πολλών γυναικολογικών προβλημάτων.

Η έρευνα αυτή διεξήχθη σε γυναίκες 18-54 ετών. Η μέθοδος συλλογής στοιχείων έγινε μέσω τηλεφωνικής έρευνας σε δείγμα 800 γυναικών που σταθμίστηκε ανά αστικότητα & περιοχή σύμφωνα με την πραγματική κατανομή του πληθυσμού.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...