Κοκκίνου: εξομολογείται ότι θα τα έφτιαχνε με μικρότερο

Η Έλλη Κοκκίνου έδωσε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο περιοδικό OK και όπως ήταν αναμενόμενο προκάλεσε σάλο με τις δηλώσεις της.

Μην είναι που τελευταία πρωταγωνιστεί σε όλες τις μεσημεριανές εκπομπές και ορισμένα βραδινά δελτία με το νέο της έρωτα( κατά το γνωστό αείμνηστο άσμα Σπύρου Σπυράκου: "ο έρωτας με έρωτα περνάει, για να ξεχάσει μια καρδιά να μην πονάει άλλο πια, πρέπει αλλού να πάει") Γιώργου Μπόγρη ή μήπως είναι που τη βλέπουμε πιο όμορφη και ανανεωμένη από ποτέ;
Για να μη σου τα πολυλογώ η τραγουδίστρια άνοιξε την καρδούλα της στο περιοδικό OK και μίλησε για όλα: για την ηλικία της αλλά και για τη σχέση της με μικρότερους άντρες. Η τραγουδίστρια παραδέχεται ότι έκλεισε τα 40 : "Δεν έχω θέμα με την ηλικία μου. Δεν αισθάνομαι σαράντα". Καλέ γιατί να έχεις θέμα; Οι σαραντάρες είναι ίσες με δύο εικοσάρες, έλεγε πολύ ορθά η Ρίτα! "Μπορώ να αισθανθώ και 25, όταν είμαι ανέμελη. Όμως, οι στιγμές που μου επιτρέπεται να είμαι ανέμελη δεν είναι πολλές. Χαίρομαι όμως που είμαι 40, γιατί στα 38 μου έκανα τον γιό μου",συνεχίζει το παραλήρημα της η Έλλη! Τι ανησυχείς κουκλίτσα μου; Ας ήταν όλες οι σαραντάρες σαν και εσένα και θα έκαναν πάρτι!
Όσο για το νεαρό αγόρι που έχει βάλει  τρίποντα στην καρδιά της η ίδια όπως δήλωσε ότι έχει ανα΄γκη ένα σύντροφο στη ζωή της και ότι όμως δεν έχει πει ποτέ πως έχει σχέση ή ότι είναι ερωτευμένη, τις βολτούλες της όμως στην Κηφισιά ήξερε αν τις κάνει με το αγόρι!

Στην ερώτηση βέβαια αν γίνεται να ζήσει με έναν μικρότερο άντρα η ίδια τα είπε όλα: "Γίνεται, αν πληροί τις προϋποθέσεις. Να μην είναι ο ένας στον Βορρά και ο άλλος στον Νότο εγκεφαλικά, γιατί δεν υπάρχει μόνο το σεξουαλικό στοιχείο σε μια σχέση".

Όπως όλα δείχνουν Έλλη και Γιώργος βρίσκονται εδώ και καιρό στο ίδιο σημείο του ορίζοντα και ας το κρατούν –όσο γίνεται- κρυφό!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...