ΚΑΤΥ PERRY: ΕΝΑ RETRO COVER GIRL

Eίναι το εξώφυλλο στο τεύχος Ιουνίου του Vanity Fair όπου φωτογραφήθηκε από την Annie Leibovitz.
H 26 χρονη pop star πόζαρε για το εξώφυλλο του Vanity Fair ενδεδυμένη ένα strapless bodysuit στο χρώμα της σαμπάνιας. Φυσικά τα χείλη ήταν κόκκινα και ολοκλήρωναν το retro look που μέχρι σήμερα μας είχε συνηθίσει να τιμά κυρίως η Dita Von Teese.


Sneak Preview από το cover story

Russell Brand: «Ποτέ δεν βαριέμαι μαζί του. Επίσης δεν μου έχει πει ψέμματα ούτε μια φορά. Τον εμπιστεύομαι απόλυτα κι έχουμε χτίσει και οι δυο μαζί αυτή την εμπιστοσύνη βήμα-βήμα.»
Διαφορετικές θρησκείες: «Προέρχομαι από μια οικογένεια που αρνείται να δεχτεί οτιδήποτε διαφορετικό. Όμως εγώ δεν είμαι η οικογένειά μου και είμαι πολύ δεκτική. Ο Russell πιστεύει στον Ινδουισμό ενώ εγώ δεν έχω καμία σχέση με αυτό. Κι ούτε ανακατεύομαι. Τον αφήνω να έχει τα πιστεύω του και με αφήνει να έχω τα δικά μου.»
Kαριέρα: «Μου θυμίζει μια αγκινάρα. Ο κόσμος πιστεύει ότι τα φύλλα της είναι εύγευστα και θρεπτικά χωρίς να γνωρίζουν ότι στην καρδιά της υπάρχει κάτι μαγικό. Έτσι και σε μένα υπάρχει μια τελείως άλλη στρώση, μια άλλη πλευρά που ο κόσμος δεν ξέρει ακόμα ότι είναι εκεί.» 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...