Heidi Klum: «Δεν έχω κάνει ποτέ δίαιτα»

Αποκαλύπτει όλα τα beauty μυστικά της

Στα 37 της χρόνια η Heidi Klum δείχνει να είναι στα καλύτερα της. Ευτυχισμένη μαμά 4 παιδιών, λαμπερή παρουσιάστρια του “Project Runway”, ερωτευμένη σύζυγος και με δικιά της σειρά sporty ρούχων. Αλήθεια πως μια τόσο πολυάσχολη γυναίκα διατηρείται τόσο εκθαμβωτικά λαμπερή, όμορφη και ισορροπημένη; Μάθε όλες τις juicy λεπτομέρειες από την ίδια.


Πως κρατάει τις ισορροπίες: «Πιστεύω πολύ στις λίστες. Τις φτιάχνω πριν κοιμηθώ. Σκέφτομαι 5 πράγματα την ώρα που κάνω ντους και μετά τα γράφω αμέσως, αλλιώς δεν μπορώ να κοιμηθώ.»

Η αγαπημένη γυμναστική της: «Οι άνθρωποι θα εκπλαγούν από το πόσο λίγο γυμνάζομαι. Έχω έναν διάδρομο στο σπίτι, και τρέχω λίγο, όμως η τελευταία φορά ήταν πριν από 6 εβδομάδες. Έχω επίσης μια ειδικά μπάλα και hula hoops σε διάφορα βάρη τα οποία εναλλάσσω από το πιο ελαφρύ στο πιο βαρύ αναλόγως εάν θέλω να κάνω γρήγορα ή αργά. Το πιο καλό με την 8η σεζόν του Project Runway ήταν πως τα γυρίσματα έγιναν στην Νέα Υόρκη και πήγαινα κάθε πρωί για τρέξιμο. Είχα ένα ρολόι όπου μετρούσε τα χιλιόμετρα και ένα άλλο chip στα παπούτσια που μετράει τα βήματα. Έτρεξα 193 χιλιόμετρα! Δεν μου αρέσει το τρέξιμο, αλλά μου αρέσει να βλέπω τα πάντα τονισμένα και πιο σφιχτά.

Τα μυστικά της για νεανική επιδερμίδα: «Το πιο σημαντικό μυστικό για μια γυναίκα που μεγαλώνει είναι να μην είναι πολύ αδύνατη! Είναι καλύτερα να έχει λίγο κρέας στα κόκαλα της. Όταν είσαι μόνο μύες, καταλήγεις με ένα ισχνό πρόσωπο και αυτό σε κάνει να δείχνεις μεγαλύτερη κατά 5-10 χρόνια.. Δεν αγχώνομαι που μεγαλώνω, για αυτό δεν τρέχω να κάνω Botox. Μπορεί αυτό να αλλάξει, αν και δεν νομίζω. Νιώθω άνετα με τον εαυτό μου και με το τι μεγαλώνω, οπότε θεωρώ ότι είναι οκ που έχω ρυτίδες. Η μαμά μου έχει ρυτίδες σαν "πόδια της χήνας" γύρω από τα μάτια, το ίδιο έχω κι εγώ. Όταν φωτογραφιζόμουν για το Sports Illustrated, τηγανιζόμουν στον ήλιο – για να είμαι πολύ ξανθιά και πολύ μαυρισμένη. Μια μέρα είπα «Όχι».

Για την διατροφή της: «Δεν έχω κάνει ποτέ δίαιτα για να χάσω κιλά. Έχω βγάλει κάποια τρόφιμα από την διατροφή μου, όπως τα μακαρόνια και το άσπρο ψωμί, τα οποία δεν είναι απαραίτητα για το σώμα. Αυτή την στιγμή κοιτάω ένα apple strudel και ένα brownie με σαντιγί. Εάν θέλω να τα φάω όλα αυτά; Ναι! Το θέλω όλη μέρα, όμως δεν θα το κάνω. Θα φάω κάτι άλλο. Κάποιες φορές τρώω ένα Bic Mac- τα λατρεύω και τις πατάτες. Όμως μαγειρεύουμε κάθε μέρα λαχανικά, ψάρι – χρησιμοποιώ πολύ το wok και κάνουμε και κοτόσουπες. Τρώμε πολλές σαλάτες, και όχι μόνο βαρετές πράσινες σαλάτες- φτιάχνουμε σαλάτες με καρότο ή παντζάρι.»

Πώς διατηρείται φρέσκια: « Με ύπνο! Ξυπνάω 5.30 το πρωί, οπότε είμαι εξουθενωμένη νωρίς. Πάω στο κρεβάτι στις 8.30 τα περισσότερα βράδια. Επίσης πριν από μεγάλα event μπορεί να κάνω ένα spray tan. Στα 19 ή 20 χρόνια ήμουν στα καλύτερα μου. Αποκτώντας παιδιά επηρεάζει σίγουρα το σώμα σου. Όμως δεν παραπονιέμαι- είμαι απολύτως ευτυχισμένη.»

Η έμπνευση για την νέα συλλογή της: « Είναι οι αναγνώστες. H σειρά Heidi Klum για την New Balance πωλείται στο Amazon.co.uk και είναι σχεδιασμένη για πολυάσχολες γυναίκες σαν εμένα που θέλουν να δείχνουν όμορφες και όχι σαν να βγήκαν μόλις από το γυμναστήριο. Είναι γυναίκες που βλέπω όταν παίρνω τα παιδιά μου από το σχολείο. Δεν κάνω ρούχα από την φαντασία μου. Κάνω όμορφα, basic κομμάτια. Είμαι πολύ μεγάλη για να φοράω κάτι που γράφει “Juicy” στα οπίσθια μου. Δεν είμαι 16 χρονών!»


http://www.stylista.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...