Cindy Crawford: All time beauty

Πώς καταφέρνει να παραμένει εκθαμβωτική;

Η φυσική και γήινη ομορφιά της είναι ακόμα εκεί, στο πρόσωπο της, στα μαλλιά που διατηρούν την ίδια απόχρωση και στο σώμα με τις τέλειες αναλογίες. Με αφορμή την συμμετοχή της Cindy Craword αλλά και ολόκληρης της οικογένειας της στα γυρίσματα ενός διαφημιστικού spot για ένα αναψυκτικό, το top model μίλησε για το πώς η οικογενειακή ζωή την κάνει πιο όμορφη.


Παιδιά και modeling: «Η κόρη μου είναι αστεία, λέει πως θα κάνει μόντελινγκ γιατί νομίζει πως δεν χρειάζεται να έχεις συγκεκριμένες γνώσεις. Ο γιός μου δεν νομίζω πως θα ήθελε να ασχοληθεί με τον χώρο. Μοιάζει περισσότερο με τον σύζυγο μου- δεν θέλει να επικεντρώνονται όλοι σε εκείνον.»

Για τις οικογενειακές ισορροπίες: «Όλοι σήμερα είναι απασχολημένοι και όλα είναι μια πράξη ισορροπίας. Κάποιες μέρες τα καταφέρνω καλύτερα από άλλες. Είμαι πολύ οργανωτική αλλά και ρεαλίστρια σχετικά με το πόσα μπορώ να κάνω μέσα σε μία μέρα. Προσπαθώ να δημιουργήσω χρόνο για να γυμναστώ, για να πάω τα παιδιά στο σχολείο, να τα πάρω από κάποια δραστηριότητα όπως μια παράσταση στην οποία συμμετείχε η κόρη μου τις προάλλες. Πάντως δεν λέω ναι σε όλα γιατί θέλω να υπάρχουν μέρες που να πω “α! έχω χρόνο να διαβάσω ένα βιβλίο”- έχω δουλέψει τόσα χρόνια και είμαι σε μια ηλικία που το θέλω αυτό.»

Me time: «Πάω για γρήγορο περπάτημα με μια φίλη, διαβάζω, ή θα πάμε να φάμε με τον σύζυγό μου μεσημεριανό, εάν βρεθούμε μόνοι μας χωρίς τα παιδιά.»

Beauty tips: «Δεν υπάρχουν μυστικά για το πώς διατηρούμαι, είναι όλα γνωστά. Φροντίζω να κοιμάμαι περισσότερο  - τώρα είναι πιο εύκολο που τα παιδιά είναι πιο μεγάλα και δεν με ξυπνάνε μέσα στην νύχτα. Τρώω σωστά- τουλάχιστον στο 80% της διατροφής μου- ώστε να αφήνω χώρο και για πίτσα και σοκολάτα. Γυμνάζομαι εδώ και 25 χρόνια και αυτό φαίνεται πως έχει αθροιστική επίδραση στο σώμα μου. Πρόσφατα πήραμε με τον σύζυγο μου powerplate και το έχουμε εντάξει στην ρουτίνα μας. Και κάτι ακόμα: το νερό κάνει καλό εξωτερικά και εσωτερικά.»

Υπόθεση μόδα: «Εξακολουθεί να με ενδιαφέρει η μόδα αλλά τον περισσότερο καιρό είμαι στο Μαλιμπού όπου φοράω σαγιονάρες, jeans και t-shirt και ντύνομαι καλά αραιά και που. Δεν είμαι εθισμένη με τα trends».

Summer bag: «Έχω αντηλιακό, ένα βιβλίο, ένα καπέλο, το τηλέφωνό μου και βέβαια νερό. Α, και ότι μου δώσουν τα παιδιά!»

Διακοπές: «Κάθε καλοκαίρι πηγαίνουμε σε μια λίμνη έξω από το Τορόντο και τα παιδιά μου το περιμένουν πως και πως. Είναι σαν κατασκήνωση, ψαρεύουμε κάνουμε θαλάσσιο σκι, καθόμαστε στην προβλήτα».


www.stylista.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...