Fergie: Υπήρχε περίοδος στη ζωή μου που πολλοί δεν πίστευαν σε μένα

H τραγουδίστρια των Black Eyed Peas, Φέργκι μίλησε για την ζωή της και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια της απεξάρτησής της από τα ναρκωτικά. Η Φέργκι δήλωσε:

«Δεν υποστηρίζω ότι είμαι νηφάλια αυτή τη στιγμή, αυτό θα ήταν εντελώς παραπλανητικό, αλλά προσπαθώ. Πίνω αλκοόλ, άλλωστε ο πατέρας μου είναι οινοποιός και το κρασί είναι πραγματικά απολαυστικό, αλλά θα πρότεινα σε εθισμένα άτομα να μην έχουν καμία επαφή με οποιαδήποτε ουσία». 

Για την φάση που διανύει τώρα, η επιτυχημένη τραγουδίστρια είπε: «Είχα το δικό μου προσωπικό ταξίδι και νιώθω πραγματικά ευλογημένη που είμαι ζωντανή. Υπήρχε περίοδος στη ζωή μου που πολλοί δεν πίστευαν σε μένα.Συνέχισα να έχω εμπιστοσύνη στο εαυτό μου, και συχνά έψαχνα την απάντηση στο ερώτημα "πού θα είμαι σε πέντε χρόνια;" Αυτό με ταρακούνησε και τότε διαπίστωσα ότι ήμουν έτοιμη για το επόμενο βήμα».
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...