Στους τρεις, τέταρτος δε χωρά

Τι γίνεται όταν στο κρεβάτι συνωστίζονται πολλά άτομα;
Είμαι παντρεμένη εδώ και τέσσερα χρόνια. Ο άντρας μου και εγώ είχαμε μία υγιή σεξουαλική ζωή που πρακτικά σημαίνει πως συνευρισκόμασταν τουλάχιστον τέσσερις φορές την εβδομάδα. Τουλάχιστον, αυτό συνέβαινε μέχρι δύο μήνες πριν όπου ξαφνικά όλα άλλαξαν.

Ο σύζυγος μου έχασε κάθε σεξουαλική επιθυμία ξαφνικά για ένα μήνα. Απέφυγα να το συζητήσω, γιατί πίστεψα πως περνάει απλά μία φάση. Μετά από τριάντα μέρες ήρθε μόνος του και μου ξεκίνησε μία μεγάλη κουβέντα για την ανταλλαγή συντρόφων και πως θα ήθελε να το δοκιμάσουμε σα ζευγάρι.

Παρότι στην αρχή, ήμουν πολύ αρνητική εν τέλει μετά από πολλές συζητήσεις δέχτηκα να το δοκιμάσω. Πήγαμε σε ένα μπαρ όπου και οι θαμώνες πηγαίνουν εκεί μόνο για το σκοπό αυτό και την πρώτη φορά φέραμε στο σπίτι άλλον έναν άντρα. Ο σύζυγος μου όλο το βράδυ απλά με παρακολουθούσε να ερωτοτροπώ με τον άλλο άντρα και δεν συμμετείχε ενεργά καθόλου.

Ένιωσα πολύ φτηνή, αλλά η αλήθεια είναι πως είχε ένα ενδιαφέρον και ανανέωσε το γάμο. Ή τουλάχιστον έτσι ένιωσα, γιατί ο άντρας μου με ξαναπλησίασε και τις μέρες που δεν πηγαίναμε στο μπαρ. Συνέβη μερικές φορές ακόμα, αλλά πλέον έχω βαρεθεί και μου λείπει  η περίοδος που ήμουν μόνο εγώ και ο άντρας μου.

Πριν δύο μέρες αποφάσισα να του μιλήσω για να σταματήσουμε το swinging, αλλά πριν προλάβω να του το πω μου είπε πως θέλει να δοκιμάσω να συνευρεθώ σε ένα βράδυ με δύο άγνωστους άντρες. Προφανώς, δεν επιθυμώ να το κάνω, αλλά δε θέλω να χαλάσω το γάμο μου, έτσι σκέφτομαι όλα τα ενδεχόμενα. Πόσες θυσίες πρέπει να τελικά να κάνει μια γυναίκα;


http://www.queen.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...