Έχεις ποδήλατο! Η νέα τάξη πραγμάτων σε θέλει να καις 360 θερμίδες την ώρα και όχι βενζίνη

Όλο και περισσότερα ποδήλατα εμφανίζονται στην πόλη. Σε οποιαδήποτε πόλη. Ένα νέο lifestyle αρχίζει να εξελίσσεται. Και μας αρέσει πολύ αυτό. Για πολλούς λόγους!!


Γιατί κάνεις ωραίο σώμα
Μισή ώρα ποδήλατο αρκεί για να κάψεις 360 θερμίδες, πράγμα που σημαίνει πως θα αδυνατίσεις κάνοντας παράλληλα "πολλή δουλειά" σε πόδια, γλουτούς και χέρια. Είναι πρώτης τάξεως καρδιαγγειακή άσκηση που θα σε βοηθήσει να σφίξεις όλο το σώμα και να κάψεις λίπος. Το ποδήλατο "στεγνώνει" το σώμα με τέλειο τρόπο.

Γιατί σου φτιάχνει τη διάθεση
Η φυσική δραστηριότητα στη φύση ή οπουδήποτε αλλού θα σου δώσει το απαραίτητο break που ζητάς για να διώξεις το στρες και την πίεση της ημέρας. Από τα πρώτα κιόλας πέντε λεπτά θα νιώσεις το μυαλό σου να "καθαρίζει", ενώ σύντομα θα αισθανθείς και τη διάθεσή σου να ανεβαίνει. Έρευνες σε πανεπιστήμιο της Αγγλίας δείχνουν πως η κίνηση με το ποδήλατο θα εκτοξεύσει και την αυτοπεποίθησή σου στα ύψη.

Γιατί μας θυμίζει την παιδική μας ηλικία
Τότε που τρέχαμε ανέμελες, χωρίς καν να υποψιαζόμαστε για το τι μας περιμένει παρακάτω. Τότε που το μοναδικό μας "θέμα" ήταν το παιχνίδι. Οι βόλτες με το ποδήλατο. Οι κούκλες. Η επαφή με την παιδικότητά μας σαφώς και είναι ο καλύτερος εχθρός του άγχους που μας κατατρώει.

Γιατί σε βοηθάει να κάνεις οικονομία
Η βενζίνη έχει ανέβει στα ύψη. Το εισιτήριο του λεωφορείου έχει πάρει άυξηση 40%. Ενώ το ποδηλατάκι σου δεν κοστίζει τίποτα. Μην ξεχνάς πως με το δίτροχο φίλο σου δεν πρόκειται να μείνεις ποτέ από βενζίνη, αλλά ούτε και να νιώσεις άσχημα για την μόλυνση που προκαλεί το αυτοκίνητο στο περιβάλλον. Θα αποταμιεύσεις και κάποια χρήματα για εκείνο το shopping που ήθελες. Ε;

Γιατί είναι της μόδας
Είναι μια τάση που συνεχώς αυξάνεται, είναι άποψη... Βρες το δικό σου χρώμα, τα funky accessoire και γενικότερα το δικό σου στιλ στο ποδήλατο. Μια βόλτα στο κέντρο της πόλης θα σε φέρει στο κατάλληλο κατάστημα που θα κάνει το ποδήλατό σου ξεχωρτιστό και ιδιαίτερο.

Η ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
- Φρόντισε ο σκελετός του ποδηλάτου σου να είναι πιο μικρός για να ταιριάζει στο σώμα σου. Γιατί αν το ποδήλατο είναι πιο μεγάλο από όσο πρέπει τότε θα σε κουράζει και θα σε ταλαιπωρεί. Ο πωλητής στο κατάστημα που θα το αγοράσεις θα σε συμβουλεύσει κατάλληλα

- Ρύθμισε τη σέλα σωστά. Το κάθισμα να βρίσκεται πάντα στο σωστό ύψος καθώς ένα υπερβολικά χαμηλό κάθισμα καταπονεί τα γόνατα ενώ αντίθετα ένα ψηλό δεν διατηρεί τους γλουτούς σταθερούς, είναι άβολο και δεν γυμνάζει σωστά τους μυς.

Πώς θα χρησιμοποιείς το ποδήλατο με ασφάλεια

Απλές και μικρές συμβουλές για να οδηγείς με ασφάλεια το ποδήλατό σου στους δρόμους της πόλης!

- Βεβαιώσου ότι τα ελαστικά είναι φουσκωμένα, η αλυσίδα δεν έχει υποχωρήσει, τα φρένα και τα εργαλεία λειτουργούν σωστά.

- Κατά την οδήγηση στο δρόμο, πρόσεχε να ακολουθείς τη ροή της κυκλοφορίας και να μην κινείσαι αντίθετα.

- Πρέπει να υπακούς στον ΚΟΚ και να σταματάς στα φανάρια και τα STOP.

- Να φοράς πάντα κράνος.

- Να ελέγχεις τακτικά το σύστημα φωτισμού του ποδηλάτου σου, ειδικά αν θέλεις να το πάρεις το βράδυ. 

Τι προβλέπει η νομοθεσία για τη μεταφορά ποδηλάτων με το μετρό;

Επιτέλους, πριν από λίγο καιρό συνειδητοποιήσαμε και στην Ελλάδα πόσο σημαντικό είναι να μπορεί ένας ποδηλάτης να κάνει χρήση του μετρό με το ποδήλατό του. Έτσι το μετρό δέχεται πλεόν τους ποδηλάτες και εκείνα που πρέπει να γνωρίζεις για αυτό είναι:

1. Επιτρέπεται η μεταφορά ενός μόνο ποδηλάτου ανά επιβάτη.

2. Ο μέγιστος αριθμός ποδηλάτων ανά συρμό είναι δύο.

3. Οταν μετακινούμαστε μέσα στο σταθμό χρησιμοποιούμε τους ανελκυστήρες ή τις σταθερές σκάλες. Δεν χρησιμοποιούμε τις κυλιόμενες κλίμακες. Εάν επιλέξουμε τις σκάλες κουβαλάμε το ποδήλατο στον ώμο μας. Δεν το κυλάμε διότι είναι εύκολο να χαθεί ο έλεγχος εξαιτίας της απότομης κλίσης.

4. Δεν επιτρέπεται να κάνουμε ποδήλατο εντός του συρμού, στις αποβάθρες και τους λοιπούς χώρους του σταθμού.

5. Χρησιμοποιούμε μόνο το τελευταίο βαγόνι του συρμού. Στεκόμαστε με τέτοιο τρόπο, ώστε το ποδήλατο να μην εμποδίζει την κίνηση των επιβατών. Μπαίνουμε στο βαγόνι από την τελευταία πόρτα, αφού πρώτα εξέλθουν οι επιβάτες από αυτό.

6. Εντός του συρμού δεν τοποθετούμε το ποδήλατο σε σημεία που εμποδίζουν την κίνηση των επιβατών, όπως στους διαδρόμους ή τις πόρτες. Αν ο μόνος διαθέσιμος χώρος είναι κοντά στην πόρτα, αυτό σημαίνει ότι το βαγόνι είναι γεμάτο και καλύτερα να περιμένουμε τον επόμενο συρμό.

7. Στεκόμαστε δίπλα στο ποδήλατό μας και βεβαιωνόμαστε ότι δεν εξέχουν αιχμηρές ή βρόμικες άκρες που μπορεί να τραυματίσουν ή να λερώσουν τους υπόλοιπους επιβάτες.

8. Οι επιβάτες με ποδήλατα είμαστε οι ίδιοι υπεύθυνοι για την ασφάλεια των ποδηλάτων μας και τα αντικείμενα πάνω σε αυτά. Το Μετρό της Αθήνας δεν είναι υπεύθυνο για οποιαδήποτε ζημιά ή απώλεια ποδηλάτου και δεν μπορεί να δεχτεί οποιαδήποτε είδους υπαιτιότητα για οποιαδήποτε ζημιά που μπορεί να προκληθεί από τη μεταφορά του ποδηλάτου σε τρίτα μέρη.

9. Η πρόσβαση των ποδηλάτων στο μετρό μπορεί να απαγορευτεί κατά την κρίση των υπευθύνων του σταθμού για λόγους όπως: μεγάλη κίνηση επιβατικού κοινού, διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος ή άλλα περιστατικά που μπορεί να κριθεί ότι ίσως θέτουν σε κίνδυνο το επιβατικό κοινό.

10. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και συγκεκριμένα υποχρεωτικής εκκένωσης του συρμού εντός της σήραγγας, ο επιβάτης που ταξιδεύει με ποδήλατο, υποχρεούται να το εγκαταλείψει στο βαγόνι, να αποχωρήσει πεζός και να ακολουθήσει τις οδηγίες του προσωπικού.».


http://www.tlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...