Γιατί Λατρεύουμε Το Miss Dior

Με πρωταγωνίστριες την Kate Moss και τη Natalie Portman, o διάσημος οίκος μόδας Dior έχει εδρεωθεί για τα καλά και στη βιομηχανία της ομορφίας. Μάθε τη διαδρομή του από τις πασαρέλες στα ράφια των καλλυντικών.



Τι κοινό έχει η Kate Moss, η Natalie Portman κι ο John Galliano; Εκτός του ότι βρίσκονται συνέχεια στα πρωτοσέλιδα των περιοδικών κι αν εξαιρέσουμε τον Galliano, ο οποίος για πρώτη φορά πριν από λίγες εβδομάδες απασχόλησε τα media με το χειρότερο τρόπο, είναι τα πρόσωπα του οίκου Christian Dior. Βέβαια, οι δημιουργίες του σχεδιαστή Galliano είναι σχεδόν απαγορευτικές για τη μέση γυναίκα που βιοπορίζεται με το μηνιαίο της μισθό. Έτσι ο οίκος, έχει επενδύσει στη σειρά αρωμάτων και μακιγιάζ, τα οποία του φέρνουν τελικά πολλά περισσότερα κέρδη σε σύγκριση με τα ρούχα. Τα καλλυντικά, ευτυχώς, είναι ένα προϊόν που αγοράζεται από κάθε γυναίκα. Η αγορά είναι μεγάλη και κερδοφόρα, κι αυτό ο οίκος το ξέρει καλά.


Το άρωμα του παραδείσου
Ο Christian Dior λάνσαρε τη πρώτη του κολεξιόν στο Παρίσι το 1947 και τότε έδωσε άλλο νόημα στη μόδα. Το πρώτο του άρωμα, το πασίγνωστο Miss Dior, βγήκε την ίδια εποχή και πήγε πολύ καλά σε πωλήσεις, καθώς απευθυνόταν στο εύπορο κοινό. Σε ένα μικρό, αλλά βαρύ μπουκαλάκι, το άρωμα ήταν δεμένο με μία όμορφη κορδελίτσα γράφοντας «η αληθινή πολυτέλεια θέλει τα κατάλληλα προϊόντα». Από εκείνη την εποχή ο Dior θεωρούσε τον εαυτό του σχεδιαστή μόδας και ταυτόχρονα αρωματοποιό. Το δεύτερο άρωμα του οίκου, το «J'Adore», κυκλοφόρησε πολλά χρόνια αργότερα, το 1999, και πήγε κι αυτό εξαιρετικά σε πωλήσεις, καθώς ήταν το δεύτερο πιο πετυχημένο άρωμα στον κόσμο. Αν και με το άρωμα «Miss Dior» καθιερώθηκε ο οίκος, εμείς θυμόμαστε πιο πολύ εκείνα που δημιουργήθηκαν μετά το θάνατό του.

Οι γυναίκες σήμερα, πιστεύουμε στην καλή ενυδάτωση και στη σωστή περιποίηση του δέρματός μας, ειδικά πριν την εμμηνόπαυση και καθώς μεγαλώνουμε. Το προϊόν ομορφιάς με τις μεγαλύτερες πωλήσεις του οίκου, είναι το Capture Totale, το οποίο είναι και το αγαπημένο της Dita von Teese. Για τα υπόλοιπα προϊόντα μακιγιάζ, η αγάπη μας είναι γνωστή. Η σειρά μακιγιάζ του οίκου είναι ατελείωτη, με 13 διαφορετικές αποχρώσεις σε πούδρες και make up, πολλές μάσκαρες και σκιές.


Η συνταγή της επιτυχίας
Σαφώς και βοηθάει η διαφήμιση και το καλό μάρκετινγκ, όπως κι η επιλογή ως προσώπου του αρώματος Miss Dior τη Natalie Portman, που πρόσφατα βραβεύτηκε με Όσκαρ. Σήμερα, το άρωμα βγαίνει σε τρείς εκδοχές, το L'eau, το Eau de Toilette και το λίγο πιο βαρύ Eau de Parfum. Η συνταγή της επιτυχίας του είναι η κοριτσίστικη νότα από άνθη μανταρινιού και γιασεμί, τριαντάφυλλου και πατσουλί που ταιριάζουν τόσο στις πιο νέες, αλλά και στις πιο μεγάλες ηλικίες. Become... Miss Dior! 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...