Η Halle Berry δεν είναι (πια) κορίτσι για σπίτι

Δεν είναι ο τύπος της γυναίκας που επιθυμεί γάμο, όπως λέει η ίδια, δηλαδή.
Η 44χρονη ηθοποιός που έχει υπάρξει, βεβαίως, παντρεμένη και με τον παίκτη του baseball David Justice και με τον τραγουδιστή Eric Benet και έχει και μια κόρη τριών ετών με το μοντέλο Gabriel Aubry πιστεύει πως έχει κάνει κάποιες λάθος επιλογές στην προσωπική της ζωή και πως θα ήταν πολύ πιο χαρούμενη αν δεν είχε παντρευτεί ποτέ.
Είπε σε συνέντευξή της: «Μακάρι να ήξερα τότε πως δεν είμαι ο τύπος της γυναίκας που παντρεύεται. Θα μου είχε σώσει πολύ χρόνο, πονοκέφαλο και θλίψη μέσα στα χρόνια. Έκανα όλες τις λάθος επιλογές στο θέμα αγάπη. Ήμουν ανόητη». Η σούπερ σέξι πρωταγωνίστρια κατηγορεί την έλλειψη πατρικής φιγούρας στη ζωή της, καθώς μεγάλωνε, για τις προσωπικές της σχέσεις που δεν υπήρξαν υγιείς και επιτυχημένες.

«Ο πατέρας μου μας άφησε όταν ήμουν μικρή και αυτό επηρέασε τη ζωή μου. Αν είχα έναν καλό πατέρα στη ζωή μου, καθώς μεγάλωνα, πιστεύω πως δεν θα έκανα τα λάθη που έχω κάνει. Θα είχα ένα σωστό role model και θα ήξερα τι να ψάξω να βρω» είπε σε πρόσφατη συνέντευξή της.

Η Halle Berry που διατηρεί, αυτή την περίοδο, σχέση με τον Γάλλο ηθοποιό Olivier Martinez νιώθει πως έχει αποδεχθεί το παρελθόν της και τα λάθη της και μπορεί να περπατήσει ανενόχλητη και με το κεφάλι ψηλά. Με τις ευχές μας.


/www.queen.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...