H Μπάριμορ μιλά για τους γονείς της

Ποιός φταίει που "μπλέχτηκε" στα ναρκωτικά σε ηλικία μόλις 13 ετών;
Στην εφημερίδα SUN μίλησε η Ντρου Μπάριμορ, το άλλοτε παιδί θαύμα του Χόλιγουντ, που στα 13 της έκανε την πρώτη της αποτοξίνωση. Για πρώτη φορά αναφέρθηκε στους γονείς της λέγοντας ...
..." Δεν ενδιαφέρονταν να είναι γονείς τελικά"


«Μακάρι να είχα αποδεχτεί από τα 18 μου ότι οι γονείς μου δεν ενδιαφέρονταν να είναι γονείς. Ο πατέρας μου, ο John ( διάσημος ηθοποιός στην εποχή του, που πέθανε το 2004) , μου είχε πει όταν ήμουν παιδί: ‘Δεν μπορώ να είμαι πατέρας. Πρέπει να το καταλάβεις’. Αλλά δεν το κατάλαβα ποτέ. Η μαμά μου, Jaid χώρισε με τον πατέρα μου όταν ήμουν 9 ετών. Δεν ήταν κακοί άνθρωποι. Απλά δεν ήθελαν να είναι μαμά και μπαμπάς. Δεν υπάρχει κακία ή εκδικητικότητα από μένα».

Στη συνέχεια, σχολίασε «Αν και όταν αποκτήσω δικά μου παιδιά θα είμαι διαφορετική ως γονιός. Έχω μάθει τι να μην κάνω. Ξέρω ότι θα έχω σπουδαία σχέση με τα παιδιά μου. Το παράξενο είναι πως όταν αγόρασα το πρώτο μου σπίτι στα 20, ο μπαμπάς μου μετακόμισε στον ξενώνα μου –τι ειρωνεία, αφού ποτέ δεν μέναμε μαζί. Μου άρεσε όμως που είχαμε την ευκαιρία να περάσουμε χρόνο μαζί. Πάντα ήθελα κανονικούς γονείς, αλλά δεν ήταν στο πεπρωμένο μου».





sarotiko.blogspot.com 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...