«Εύχομαι Αθηνά ο Θεός να σε συγχωρέσει»

Δραματική είναι η επιστολή που έγραψε λίγη μόλις ώρα πριν προβεί στο απονενοημένο διάβημα η πρώην σύντροφος, του συζύγου της Αθηνάς Ωνάση Αλβάρο.
Στην επιστολή αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Λυπάμαι Αθηνά, δεν θα γνωρίσεις ποτέ την αγάπη»..Η εκρηκτική καλλονή, ηθοποιός, μοντέλο, τηλεπαρουσιάστρια και συγγραφέας, Σιμπέλ Ντόρσα, έγραψε τους τίτλους τέλους στη μυθιστορηματική ζωή της, την περασμένη Κυριακή, γιατί δεν μπόρεσε να αντέξει την ζωή μακριά από τα παιδιά της (που ζουν με τον Αλβάρο) και τον χαμό του συντρόφου της, Τζιλμπέρτο Σκάρπα, ο οποίος είχε επίσης αυτοκτονήσει τον Ιανουάριο του 2011.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας Espresso, πολλές ήταν οι τραγωδίες που στιγμάτισαν τη ζωή της. Πρώτα, έχασε την επιμέλεια της κόρης Βίβιαν μετά τον γάμο του Αλβάρο με την Αθηνά Ωνάση. Η απώλεια της επιμέλειας του παιδιού από τη μητέρα είχε προκαλέσει αίσθηση στην Βραζιλία, γιατί είναι σπάνιο ένα δικαστήριο να δώσει την επιμέλεια στον πατέρα.
Λίγο καιρό αργότερα έχασε και την επιμέλεια του 13 χρόνου γιου της Φερνάντο, τον οποίο απέκτησε με τον επιχειρηματία Φερνάντο Ολίβα.
Τον Ιούνιο του 2008, η Σίμπιλε ενεπλάκη σε ένα τροχαίο ατύχημα, στο οποίο έχασε τη ζωή του το φιλικό της πρόσωπο που οδηγούσε, ενώ η ίδια έμεινε ένα μήνα στο νοσοκομείο. Μετά την τραγική εμπειρία της έγραψε ένα βιβλίο με τίτλο «5:00 da Manhã» (αναφορά στην ώρα του δυστυχήματος).

Η χαριστική βολή όμως ήρθε με την αυτοκτονία του Τζιλμπέρτο τον Ιανουάριο του 2011.
Η 36χρονη απέστειλε την επιστολή της στο περιοδικό «Caras» και μεταξύ των όλων όσων αναφέρει, βρίσκεται η Αθηνά Ωνάση, αλλά και το παιδί που απέκτησε με τον Alvaro.
«Μία μέρα, όταν ο Θεός θα σας συγχωρέσει εσένα και την Αθηνά για αυτό που έκανες σε εμένα και το παιδί, τότε θα νιώσεις καλύτερα. Λυπάμαι Αθηνά, δεν πρόκειται ποτέ να γνωρίσεις την αληθινή αγάπη» είναι το μήνυμά που στέλνει στο ζευγάρι. Ενώ εν συνεχεία επισημαίνει πως, «λυπάμαι που δεν μπόρεσα να διαχειριστώ τον θάνατο. Αγωνίστηκα όσο μπορούσα. Συγχωρήστε τη μαμά, αλλά η μοναξιά είναι μια τρομερή φυλακή... Ένιωθα κλειδωμένη, είμαι κουρασμένη. Λυπάμαι, αλλά η απουσία του με πονά. Όταν ήμουν με τον Τζιλμπέρτο ήταν όλα πιο εύκολα. Τον Αγαπάω πάρα πολύ. Δεν ήξερα πώς να συνεχίσω να ζω εδώ στο σπίτι… ήταν κρύο. Έχω την αίσθηση ότι βγαίνω από το σώμα μου μερικές φορές. Σας αγαπώ πολύ. Vivienne, θα συναντηθούμε σε άλλες ζωές, δεν σε εγκατέλειψα. Ο πατέρας σου έδωσε 1 εκατομμύριο δολάρια, για να σε πάρουν από εμένα, δεν είχα διέξοδο. Φερνάντο σου εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλα τα όνειρά σου. Θα είμαι μαζί σας παντού».
Τέλος, η 36χρονη ζητεί από τους γονείς και τους κοντινούς συγγενείς της να τη συγχωρέσουν. «Προσπάθησα, αλλά ο πόνος είναι κόλαση... Πιστεύω ότι ο Θεός γνωρίζει ποιος πεθαίνει για την αγάπη. Δεν έχω εμμονές, γνωρίζω τι πάω να κάνω. Η ζωή μου έγινε ένα ψέμα κι εσείς ξέρετε την αλήθεια».


http://tro-ma-ktiko.blogspot.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...