PTO- One of a kind

VOGUE

Η Michelle Obama δίνει το καλό παράδειγμα: Το γνωστό και αγαπημένο και από το ελληνικό κοινό ηλεκτρονικό αγγλικό κατάστημα ASOS δημιούργησε μια σειρά ρούχων η οποία εκμεταλλεύεται για τη δημιουργία της το ανθρώπινο δυναμικό της Αφρικής, έχοντας ως απώτερο αποτέλεσμα να ενισχύσει οικονομικά τις εν λόγω τοπικές κοινότητες.


Η Michelle Obama έδειξε έμπρακτα την υποστήριξή της σε αυτή την προσπάθεια, καθώς σε επίσκεψή της στην αφρικανική ήπειρο, ο φωτογραφικός φακός την απαθανάτισε να φορά μακό μπλουζάκι από τη σειρά αυτή. «Ως αγγλική εταιρία με παγκόσμια αναγνώριση, είμαστε ενθουσιασμένη στην ASOS που η Michelle Obama – η οποία έχει επανειλημμένα αποδείξει ότι έχει εξαιρετική αίσθηση του στυλ – υποστηρίζει την προσπάθειά μας» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ASOS, Nick Robertson. Ενώ συνεχίζει: «Η σειρά ASOS Africa βρίσκεται ήδη στην 3η χρονιά κυκλοφορίας της και παράγεται εξολοκλήρου στην Κένυα από 25 εξειδικευμένους εργάτες με στόχο να βοηθήσει στην οικονομική ανάκαμψη της κοινότητας και επομένως είναι πολύ σημαντικό που η πρώτη Κυρία του πλανήτη την υποστηρίζει ασκώντας παράλληλα το φιλανθρωπικό της έργο.»

HARPERS BAZAAR

Η Louis σε… τετράποδη εκδοχή: Μία απόφοιτος του Wimbledon’s College of Art, με προφανώς ελληνικές ρίζες, η Billie Achilleos, βρήκε ένα σίγουρα πρωτότυπο τρόπο, που εκτιμήθηκε από τη μάρκα Louis Vuitton, για να συνδυάσει την αγάπη της για τη μόδα με την αδυναμία της στους τετράποδους φίλους μας: μέσω της ευαίσθητης ματιάς της και της υπερφυσικής της ικανότητας να φαντάζεται «ζωντανές εικόνες στον ουρανό ή σε φυσαλίδες από σαπούνι που αιωρούνται στον αέρα», σχεδίασε χρηστικά αντικείμενα που έχουν την εμφάνιση διάφορων μικρών ζώων και τα οποία κοσμούν ήδη τη βιτρίνα του καταστήματος της μάρκας, σε κεντρικούς δρόμους της Αγγλίας και της Αμερικής. Στις τελευταίες της δημιουργίες περιλαμβάνονται μια ακρίδα, ένας χαμαιλέοντας, ένας κάστορας και ένα αρμαντίλλο που δημιουργήθηκαν με αφορμή τον εορτασμό της υπηρεσίας της Louis Vuitton, που επιτρέπει στους πελάτες της να μονογράψουν τις προσωπικές τους αγορές. Γιατί και οι… μικροί μας φίλοι ξέρουν από μόδα!

ΕLLE

Αρχισυντάκτης για μια μέρα: H γαλλική εφημερίδα Liberation ανέθεσε στο σχεδιαστή Jean Paul Gaultier να γίνει ο υπεύθυνος της συντακτικής της ομάδας για μια μέρα και εκείνος ετοίμασε όλο το προσωπικό για ένα διαφορετικό fashion show με ρούχα από ανακυκλώσιμα υλικά! Φυσικά, κράτησε το εξώφυλλο για τον ίδιο και εμφανίζεται να είναι ντυμένος με μια κάπα τυλιγμένη γύρω του φτιαγμένη από χαρτί εφημερίδας. Πέρυσι, ο ίδιος ρόλος είχε ανατεθεί στον Karl Lagerfeld που αποφάσισε να… διακοσμήσει το εξώφυλλο με μια σειρά από τα σημαντικότερα γεγονότα από τον πόλεμο στο Afghanistan και το Παγκόσμιο Κύπελλο.

FASHION TELEGRPAH

O Christina Louboutin περνά στην ιστορία: Έχοντας συνεργαστεί με μερικούς από τους σπουδαιότερους φωτογράφους στις καμπάνιες του, όπως ο Peter Lipmann και έχοντας αγαπηθεί από τα περισσότερα σύγχρονα fashion icon διεθνούς φήμης, όπως η Victoria Beckham, δε φαντάζει καθόλου περίεργη η έμπνευση του Christian Louboutin να δώσει έναν… αρχαιολογικό αέρα στην επικείμενη καμπάνια του: ο γάλλος σχεδιαστής αποφάσισε να φωτογραφήσει μερικά από τα κομμάτια της χειμερινής collection του σε συνδυασμό με γνωστούς πίνακες ζωγραφικής. Έτσι, η Jean-Marc Nattier’s Marquise de Pompadour θα κρατάει μια λεοπάρ τσάντα κάτω από τον ώμο της, ενώ ο ζωγράφος Francois Clouet’s Elizabeth θα φοράει μια χρυσή πλατφόρμα που κοστολογείται στα £2,295. Ίσως σε μερικά χρόνια, η έμπνευση του Christian να κοσμεί τους τοίχους κάποιου φημισμένου μουσείου στον κόσμο!


http://www.ermoumag.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...