Οι τάσεις στα μαγιό φέτος

Ποιός είναι ο χρυσός κανόνας για βρούμε το ιδανικό μαγιό;
"Mix & Match" είναι ο χρυσός κανόνας!. Η συλλογή μου δίνει τη δυνατότητα στις γυναίκες να δημιουργήσουν το δικό τους μπικίνι ακριβώς όπως το επιθυμούν, αφού μπορούν να συνδυάσουν διαφορετικό top και bottom σε σχέδιο και μέγεθος.


Ποιες είναι οι τάσεις στα μαγιό φέτος;
Οι τάσεις φέτος στα μαγιό δίνουν το προβάδισμα σε 80ς φόρμες, σε φλούο χρώματα όπως το πορτοκαλί και στις λεπτομέρειες με βολάν. Επίσης, επιστρέφουν τα ολόσωμα τύπου Baywatch με σύγχρονες λεπτομέρειες.
Το ολόσωμο μαγιό σε ποιό σωματότυπο ταιριάζει περισσότερο;
Ταιριάζει σε όλους αρκεί να βρεί κανείς το σχέδιο που του ταιριάζει.Το ολόσωμο π.χ που είναι σαν κορσές κολακεύει τις σιλουέτες με καμπύλες. Επίσης μια διαχρονικά κομψή ιδέα είναι να φοράμε ολόσωμο μέ σορτσάκι ή παρεό μετά το μπάνιο.

Η παιδική σειρά Mini Me τί περιλαμβάνει;
Μαγιώ για τα μικρά κορίτσια από 0-2 ετών , τα υφάσματα είναι ίδια με αυτά από την γυναικεία συλλογή.

Ποιά είναι τα δικά σου απαραίτητα για την παραλία;
Στην τσάντα μου έχω πάντα 2-3 δικά μου μαγιό και άλλα 2-3 ίδια της κόρης μου και οπωδήποτε αντιηλιακό με μεγάλο δείκτη προστασίας.


http://www.stylista.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...