Άντρες που δεν έχουν οργασμό

Παλιά αναρωτιόμουν συνεχώς αν όποτε κάνουμε σεξ έχετε οργασμό, ώσπου μεγάλωσα και ανακάλυψα πως όχι, δεν είστε «βρύσες» οργασμού που ανοίγουν εύκολα. Έτσι μπήκα στη διαδικασία να προσπαθώ συνεχώς και να στοιχηματίζω για το αν προσποιήστε ή όχι, φυσικά χωρίς να πέφτω μέσα.


Ώσπου έφτασε η στιγμή να κάνω και εγώ σεξ χωρίς τελικά να «τελειώσω» και κατέληξα να παρηγορώ μια γυναίκα στο κρεβάτι λέγοντάς της πως δεν φταίει. Και ιδού οι λόγοι που συμβαίνει αυτό για να μη φρικάρετε αν σας τύχει.
  • Λάθος σκέψη. Όταν κάνουμε σεξ το μόνο που σκέφτομαι είναι να μη χαλαρώσει αυτός ο μυς που έχω ανάμεσα στα πόδια μου και εκτεθώ. Προσπαθώ πολύ να σε ικανοποιήσω και να σε κάνω να φτάσεις σε οργασμό και αυτό με αγχώνει. Το ξέρω πως κανονικά θα έπρεπε να λέω από μέσα μου «Είμαι τόσο καλός και ναι σου δίνω αυτό που θέλεις», αλλά αυτό δε γίνεται.
  • Το άγχος της «παράστασης». Πολλές φορές όταν δεν θέλω να κάνουμε σεξ και επιδιδόμαστε μόνο σε κάποια προκαταρκτικά, αρχίζω να αγχώνομαι όταν σκέφτομαι πως ίσως τελικά καταλήξουμε να συνουσιαζόμαστε. Δεν είναι ότι δε θέλω να το κάνω μαζί σου, είναι που αγχώνομαι πως δεν είμαι έτοιμος και εκεί ακριβώς είναι που πανικοβάλλομαι σκεπτόμενος πως περιμένετε να «τελειώσω», αλλά εγώ δε θέλω. Μπορεί να μην έχω κάνει τα απαραίτητα beauté και έτσι να νιώθω σαν ροκ σταρ που ανεβαίνει στη σκηνή χωρίς να έχει προθερμάνει τη φωνή του, το θέμα είναι πως ναι μπορεί και να μην «τελειώσω».
  • Αυτοεξυπηρέτηση. Υπάρχουν περίοδοι που περνάω πολύ καλά μόνος μου συχνότερα από ότι συνήθως, γιατί πολύ απλά κανείς δεν ξέρει καλύτερα από εμένα τι ακριβώς με ερεθίζει στο maximum. Αυτή όμως η αυτοϊκανοποίηση με εξουθενώνει και όταν έρχεται η ώρα να συνευρεθώ μαζί σας, απλά αδυνατώ να «τελειώσω» την αποστολή μου.
Το θέμα είναι πως αλήθεια δε φταίτε εσείς. Απλά συμβαίνει. Όπως και εσείς δεν «τελειώνετε» πάντα, έτσι και εμείς. Μπορεί να υπάρχει η φήμη πως ο άντρας έρχεται πάντα σε οργασμό, αλλά και για αυτό και πάλι δε φταίτε. Όντως οι πιο πολλοί άντρες τελειώνουν πάντα, το θέμα είναι πως ακόμη και αν δεν τα καταφέρουν δε φταίτε εσείς.


http://www.queen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...