To διάσημο άρωμα DKNY έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του στην
αγορά τo 1999 και έγινε σχεδόν αμέσως παγκόσμια επιτυχία. Η δημιουργός
του και διάσημη σχεδιάστρια μόδας Donna Karan ήθελε εκείνη την εποχή να
κλείσει όλη την ενέργεια και τον ερωτισμό της Νέας Υόρκης σε ένα
μπουκάλι με σχήμα που να θυμίζει έναν ουρανοξύστη της αγαπημένης της
πόλης.
Σύντομα το DKNY- σε γυναικεία και αντρική έκδοση – έγινε ένα από τα best-sellers αρώματα της παγκόσμιας αγοράς ενώ η διαφήμιση με πρωταγωνιστές τα τότε top models Esther Canadas και Mark Vanderloo που ήταν ζευγάρι και στη ζωή ήταν από τις πιο αισθησιακές που είχαν γίνει έως τότε για άρωμα.
Από τότε έχουν περάσει 12 χρόνια επιτυχίας και για να γιορτάσει το γεγονός η Donna Karan παρουσιάζει μια νέα έκδοση των δυο αρωμάτων με ανανεωμένες συσκευασίες και δημιουργεί ένα νέο γυναικείο Eau de Toilette με μια αρωματική συμφωνία η οποία αν και είναι βασισμένη στο αρχικό άρωμα, εν τούτοις έχει έναν νέο χαρακτήρα πιο ελαφρύ με νότες από εσπεριδοειδή, παγωμένης βότκας, νούφαρα, ορχιδέες green coral, κίτρινους νάρκισσους, λευκή σημύδα και ξύλο λιριόδενδρου (tulip tree). Η Donna Κaran λέει ότι το νέο άρωμα εκφράζει την αίσθηση της Νέας Υόρκης σε μια ηλιόλουστη μέρα.
Για τις διαφημιστικές καμπάνιες του τύπου και της τηλεόρασης των νέων αρωμάτων επιλέχθηκαν και πάλι δυο γνωστά μοντέλα που είναι ζευγάρι και στην ζωή, η Πολωνέζα Anja Rubik και ο Σέρβος Sasha Knezevic, οι οποίοι απλά υποδύθηκαν τους εαυτούς τους
http://beautyblog.gr
Σύντομα το DKNY- σε γυναικεία και αντρική έκδοση – έγινε ένα από τα best-sellers αρώματα της παγκόσμιας αγοράς ενώ η διαφήμιση με πρωταγωνιστές τα τότε top models Esther Canadas και Mark Vanderloo που ήταν ζευγάρι και στη ζωή ήταν από τις πιο αισθησιακές που είχαν γίνει έως τότε για άρωμα.
Από τότε έχουν περάσει 12 χρόνια επιτυχίας και για να γιορτάσει το γεγονός η Donna Karan παρουσιάζει μια νέα έκδοση των δυο αρωμάτων με ανανεωμένες συσκευασίες και δημιουργεί ένα νέο γυναικείο Eau de Toilette με μια αρωματική συμφωνία η οποία αν και είναι βασισμένη στο αρχικό άρωμα, εν τούτοις έχει έναν νέο χαρακτήρα πιο ελαφρύ με νότες από εσπεριδοειδή, παγωμένης βότκας, νούφαρα, ορχιδέες green coral, κίτρινους νάρκισσους, λευκή σημύδα και ξύλο λιριόδενδρου (tulip tree). Η Donna Κaran λέει ότι το νέο άρωμα εκφράζει την αίσθηση της Νέας Υόρκης σε μια ηλιόλουστη μέρα.
Για τις διαφημιστικές καμπάνιες του τύπου και της τηλεόρασης των νέων αρωμάτων επιλέχθηκαν και πάλι δυο γνωστά μοντέλα που είναι ζευγάρι και στην ζωή, η Πολωνέζα Anja Rubik και ο Σέρβος Sasha Knezevic, οι οποίοι απλά υποδύθηκαν τους εαυτούς τους
http://beautyblog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου