Είναι (τ)ζαζ

Η Γαλλίδα Ζaz με τα καρό παντελόνια ετοιμάζεται να επισκεφτεί για πρώτη φορά την Ελλάδα και θα κουβαλάει σίγουρα στις αποσκευές της μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της σεζόν που πέρασε: το «Je Veux».


«Τα πρώτα μου ακούσματα ήταν μουσική από το ραδιόφωνο και οι δίσκοι των γονιών μου. Οι αναμνήσεις μου είναι κάπως συγκεχυμένες, αλλά σίγουρα θυμάμαι έντονα κάποιο από τα τραγούδια του Ζορζ Μπρασένς. Τώρα ακούω πάρα πολλά πράγματα: αμερικανική τζαζ, σόουλ, ραπ, γαλλικό chanson. Μου αρέσει να τα ανακατεύω λίγο όλα αυτά, θέλω να είναι groovy».

«Δυστυχώς υπάρχουν πολλά σοβαρά και σημαντικά προβλήματα στην κοινωνία μας, είναι τόσο δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς ένα ανάμεσα στα πολλά: την αταξία, την έλλειψη παιδείας, την κακή διατροφή, την καταστροφή του περιβάλλοντος. Η μουσική μπορεί να δώσει λίγη χαρά, αλλά θα ήταν μάλλον χιμαιρικό να σκεφτούμε ότι μπορεί να συμβάλει στην επίλυση κάποιου ζητήματος. Μόνο με αφυπνισμένη συνείδηση και θέληση για αλλαγή μπορούμε να επιφέρουμε θετικές εξελίξεις στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που μας ταλαιπωρούν. Φυσικά και ονειρεύομαι, όλοι έχουμε ανάγκη από όνειρα και από ωραία πλάνα. Να ονειρεύεσαι πατώντας γερά πάνω στη γη, αυτό είναι το ιδανικό».

«Τα βραβεία με κολακεύουν, αλλά δεν αφήνομαι να μεθύσω από τέτοιου είδους τιμές. Ούτως ή άλλως είναι τόσο υποκειμενικές αυτές οι κατηγοριοποιήσεις και οι διακρίσεις. Οι επαγγελματικές μου αποφάσεις, όπως και όλες οι αποφάσεις που παίρνω στη ζωή μου, καθοδηγούνται κυρίως από το ένστικτο. Είναι κάπως αστείο το ζήτημα της επιτυχίας, όλα συμβαίνουν τόσο γρήγορα κι αυτό δεν είναι κάτι που τυχαίνειι συχνά σε κάποιον. Δεν έχω βέβαια την αίσθηση ότι έχω πετύχει, περισσότερο νιώθω ότι είναι ξεκάθαρο πια πως ασχολούμαι με αυτό που πάντα ήθελα να κάνω. Αυτό που περιπλέκει τα πράγματα είναι ο τρόπος με τον οποίο δουλεύω τελευταία. Δεν έχω χρόνο για τον εαυτό μου και είναι κρίμα».

«Ο Νικολά Σαρκοζί είναι ο πρόεδρος που αξίζει στη Γαλλία με την έννοια ότι έχει εκλεγεί κανονικά και με τον νόμο. Τώρα, αν μου ζητάτε να κάνω έναν απολογισμό των τεσσάρων ετών που είναι στην εξουσία, αυτό είναι ένα άλλο θέμα... Ευτυχώς υπάρχουν κάποιες γυναίκες με επιρροή στον κόσμο, συνήθως περιορίζονται σε πολύ συγκεκριμένους τομείς όπως η ισότητα, η Παιδεία, αλλά υπάχουν και δυναμικές γυναίκες με θέσεις ευθύνης στην οικονομία ή στη διπλωματία».

«Σκέφτομαι και ελπίζω ότι το πέρασμα του χρόνου δεν θα έχει τρομερή επίδραση επάνω μου. Εύκολα μπορώ να με φανταστώ σε μεγαλύτερη ηλικία, θα ήθελα πολύ να γίνω μια ωραία γριά».

«Θα σας δώσω μια συμβουλή, δεν χρειάζεται πάντα να πιστεύετε τα τραγούδια. Παρ' όλα αυτά, το καλό χιούμορ, η ευτυχία και η ηρεμία με ευχαριστούν, τα θέλω».


http://www.tovima.gr

ashtray.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...