Δούκισσα Νομικού: Δε νιώθω άνετα να μιλάω για τα προσωπικά μου

Η Δούκισσα Νομικού καλεσμένη στην εκπομπή του Alpha «Μες στην καλή χαρά» απάντησε στο ερώτημα αν είναι ερωτευμένη με τον Χρήστο Χολίδη
Πιο συγκεκριμένα όταν ρωτήθηκε αν είναι ζευγάρι είχε την δυνατότητα να επιλέξει στις εξής τρεις απαντήσεις «Α-Ναι, Β-Όχι, Γ-Δεν απαντώ». Επέλεξε την τρίτη απάντηση και εξήγησε λέγοντας:

«Συνεχώς αυτό κάνω. Ούτως ή άλλως από την αρχή που συμβαίνει όλο αυτό στη ζωή μου αισθάνομαι πάρα πολύ άβολα. Γι΄ αυτό δεν έχω μιλήσει ποτέ για τα προσωπικά μου. Δε νιώθω άνετα να μιλάω γι’ αυτά. Γιατί αν κάποια στιγμή δε θέλεις να μιλήσεις, θα έχεις δώσει ήδη το δικαίωμα και θα σου λένε “Αφού τότε μίλησες, τώρα γιατί δε μιλάς;” Έχω επιλέξει αυτό το δρόμο».
Παίρνοντας τον λόγο η Ναταλία Γερμανού είπε ότι σε αντίστοιχη ερώτηση που έγινε στο Χρήστο Χολίδη για τη Δούκισα Νομικού και δήλωσε: «Δε μιλάω ποτέ για τα προσωπικά μου. Το σίγουρο πάντως είναι ότι δε θα εκμεταλλευόμουν ποτέ το όνομα μιας διάσημης γυναίκας για να ακουστώ ή να φωτογραφηθώ ή να γίνω γνωστός, γιατί εμένα δε με ενδιαφέρει να κάνω καριέρα σαν ο γαμπρός της γειτονιάς».

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...