Κάρλος Λεόν: "Ευγνωμονώ τη Μαντόνα για την κόρη μου"

Στη δεκαετία του 1990, ο Κάρλος Λεόν και η βασίλισσα της ποπ Μαντόνα, έζησαν ένα θυελλώδη έρωτα που είχε σαν αποτέλεσμα τον ερχομό της κόρης τους Λούρδη. Σήμερα, και ενώ η Λούρδη είναι μια έφηβη 14χρονη, ο πατέρας της ομολογεί πως η κόρη του είναι ο έρωτας της ζωής του.


Το ζευγάρι γνωρίστηκε το 1994 στη Νέα Υόρκη αλλά χώρισαν επτά μήνες μετά τη γέννηση της κόρης τους, το 1997. Παρόλο που η σχέση του Κάρλος δεν διήρκεσε πολύ, ο ηθοποιός εξομολογείται σήμερα σε νέα του συνέντευξη:
Ο Κάρλος Λεόν, ο περήφανος μπαμπάς της Λούρδη!
Ο Κάρλος Λεόν, ο περήφανος μπαμπάς της Λούρδη!
"Θα είμαι για πάντα ευγνώμον στη Μαντόνα. Δεν μετανιώνω για τίποτα. Δεν θα έκανα τίποτα διαφορετικά. Πήρα ό,τι καλύτερο από αυτή τη σχέση, κι αυτό είναι η κόρη μου. Η κόρη μου είναι τα πάντα για μένα".
Μιλώντας στο περιοδικό People με σκοπό να προωθήσει τη νέα ταινία στην οποία πρωταγωνιστεί με τίτλο “"mmigration Tango", ο 44χρονος σήμερα ηθοποιός και πάλαι ποτέ προσωπικός γυμναστής παραδέχτηκε πως δυσκολεύεται πολύ να είναι αυστηρός με την κόρη του:
"Είμαι επιεικής πατέρας και με μεγάλη κατανόηση. Είμαι πολύ καλός στο να ακούω την κόρη μου. Είμαι κακός μόνο όταν πρέπει να της διδάξω την πειθαρχία".
Και παρόλο που η Λούρδη δεν έχει αρχίσει να βγαίνει με αγόρια (επίσημα), ο μπαμπάς της ανυπομονεί όπως λέει:
"Το φοβάμαι όλο αυτό, επειδή η Λούρδη είναι το μικρό μου κοριτσάκι. Θα ήθελα να μείνει μικρή για πάντα. Είμαι από τώρα πολύ προστατευτικός όσον αφορά το θέμα αυτό. Θα ετοιμαστώ για να κάνω την κουβέντα που πρέπει με τον άντρα που θα φέρει μαζί της για πρώτη φορά. Ελπίζω κι εκείνος να έρθει προετοιμασμένος για να μην τον πετάξω έξω", τόνισε ο περήφανος μπαμπάς.
Η Μαντόνα και ο Κάρλος παραμένουν φίλοι και έχουν δουλέψει μαζί ενώ φροντίζουν να περνούν όλοι μαζί χρόνο με το παιδί τους.
Άλλωστε, από τότε που χώρισε με τη Μαντόνα, ο Λεόν έχει πραγματοποιήσει μια επιτυχημένη καριέρα ως ηθοποιός, κάνοντας περάσματα από διάσημες τηλεοπτικές σειρές (Ugly Betty, Law & Order: Special Victims Unit).
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...