Emma Stone: Το κορίτσι του Spiderman στο εξώφυλλο του Vanity Fair

Πριν από δύο χρόνια ήταν μία άγνωστη ηθοποιός που κρατούσε μικρούς ρόλους σε τηλεοπτικές σειρές. Τώρα, η Emma Stone αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά ανερχόμενα ταλέντα του Χόλιγουντ.


Επιπλέον, είναι το κορίτσι του νέου Spiderman, Andrew Garfield (και εκτός οθόνης, όπως φημολογείται). Αυτό το καλοκαίρι μόνο θα προβληθούν τρεις ταινίες της. Με αφορμή την άνοδό της στην κορυφή ,η 22χρονη ηθοποιός φωτογραφήθηκε για το Vanity Fair και μίλησε για την στιγμή που έπιασε πάτο, τους παπαράτσι και γιατί κρατά μυστική την προσωπική της ζωή.

Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό, η Emma μίλησε για την χειρότερη στιγμή στη μέχρι τώρα πορεία της. Όπως είπε, δεν θα ξεχάσει τη φορά που πήγε για την οντισιόν της σειράς του NBC, "Heroes", όπου ο ρόλος τελικά δόθηκε στην Hayden Pannettiere. "Ήμουν στο διπλανό δωμάτιο και άκουγα να λένε σε μία κοπέλα που μόλις μπήκε στην αίθουσα: "Είσαι η επιλογή μας. Στην κλίμακα από το ένα εώς το δέκα, εσύ είσαι έντεκα"'. Γύρισα στο σπίτι μου και είχα κατάθλιψη".
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στη φήμη και τη διαρκή προσοχή των παπαράτσι: "Κάποιοι άνθρωποι με αναγνωρίζουν. Υπάρχει, όμως αυτή η ομάδα ανθρώπων, οι παπαράτσι. Έρχονται ενώ περπατώ προς το αυτοκίνητό μου και μου λένε: "Ει, Emma, δεν θα δημοσιεύσω αυτές τις φωτογραφίες, θα τις πετάξω. Πάρε την κάρτα μου. Αν κάποια μέρα πας για μπάνιο με τις φίλες σου ή βγεις από το σπίτι με τις πιτζάμες σου, πάρε με τηλέφωνο".
Όσο για την προσωπική της ζωή, η Emma αρνείται να μιλήσει. Οι φήμες τη θέλουν να έχει σχέση με τον συμπρωταγωνιστή της στο Spiderman, Andrew Garfield. Εκείνη ούτε τις επιβεβαιώνει, ούτε τις διαψεύδει. "Η μόνη λύση που βρίσκω όταν πρέπει να απαντήσω για την προσωπική μου ζωή, την υγεία μου ή την οικογένειά μου, είναι να μην απαντήσω". 


http://www.stylista.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...