Αθηνά Οικονομάκου: Εμένα το βασικό που με απασχολεί είναι να βρω ένα σύντροφο

Η Αθηνά Οικονομάκου μιλώντας στο περιοδικό In Style αναφέρθηκε στον γάμο, τα παιδιά και τις σχέσεις.


Για το γάμο, δήλωσε: «Το σκέφτομαι, φυσικά, αλλά όχι για τώρα, για το απώτερο μέλλον. Εμένα το βασικό που με απασχολεί είναι να βρω ένα σύντροφο που θα μπορώ να μοιραστώ την υπόλοιπη ζωή μου μαζί του και να μπορεί να γίνει ο πατέρας των παιδιών μου. Τώρα, αποκεί και πέρα, αν αποφασίσω ότι θέλω για τη μαγεία της στιγμής να φορέσω το νυφικό και να κάνω μια δεξίωση ή ένα πάρτι, περισσότερο για τους φίλους μου, αυτό είναι ένα άλλο θέμα».
Για τα παιδιά, αναφέρει: «Ναι! Μου αρέσουν πολύ τα παιδιά! Προς το παρόν, βέβαια, δεν σκέφτομαι να κάνω επειδή είμαι σε μικρή ηλικία αλλά με τα παιδιά των άλλων τρελαίνομαι. Τώρα, για παράδειγμα, η κουμπάρα μου είναι έτοιμη να γεννήσει και είμαι ενθουσιασμένη. Μου αρέσουν πολύ τα μωρά. Θα ήθελα κάποια στιγμή να κάνω παιδιά, αλλά εξαρτώνται όλα από το σύντροφο, όπως είπαμε και πριν».
Για τις σχέσεις, είπε: «Θέλω να υπάρχει ισορροπία. Λογικό είναι κάποια πράγματα να περνάνε από τα δικά μου χέρια, να είμαι εγώ πιο δυναμική σε ένα θέμα, πιο καλά οργανωμένη, να βοηθήσω σε μια κατάσταση να προχωρήσει η σχέση, όμως όλα εξαρτώνται από τη στιγμή. Δηλαδή, θα ήθελα και οι δυο μας να έχουμε αναλάβει ευθύνες. Να υπάρχει μια ισορροπία, μια επικοινωνία καλή, και όλα τα άλλα βρίσκονται».


http://www.myworld.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...