«Ολυμπιακάρα και άγριο σεξ!»

Η Αλίκη Μίλαντ λίγο πριν μετάσχει στο διαγωνισμό για τη Miss Playmate εκδηλώνει τα Ολυμπιακά αισθήματά της, γοητεύεται από τον Αντώνη Νικοπολίδη, απειλεί να πετάξει τις γόβες της στους διαιτητές και αποκαλύπτει τις άγριες διαθέσεις της στο σεξ.
«Είμαι.Ολυμπιακός και το φωνάζω!»
-Θεωρείς πως έχει τα προσόντα για να καθιερωθείς στον χώρο του μόντελινγκ;«Ναι φυσικά και τα έχω..Καταρχήν κάθε κοπέλα έχει διαφορετική ομορφιά.




Η άλλη μπορεί να είναι σέξι και να κάνει μόνο για φωτογράφηση στο Playboy και η άλλη να είναι μόνο για πασαρέλα».

-Ποιο είναι το μεγαλύτερο επαγγελματικό σου όνειρο;

«Σκέφτομαι να δηλώσω συμμετοχή φέτος στα Playmate και εύχομαι να βγω πρώτη. Θέλω να γίνω ένα καταξιωμένο μοντέλο».

-Σου αρέσουν οι προκλητικές φωτογραφήσεις;

«Μου αρέσουν πάρα πολύ οι σέξι φωτογραφήσεις».

-Επομένως λες ναι και στο γυμνό;

«Όπως σου είπα σκέφτομαι να πάω Playmate. Οπότε αν όλα πάνε όπως τα θέλω θα πρέπει να κάνω και γυμνή φωτογράφηση και δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα».

-Λες ψέματα;

«Ολοι οι άνθρωποι λένε ψέματα . Έτσι και εγώ έχω πει μικρά και αθώα».

-Το πιο hot κομπλιμέντο που σου έχουν κάνει ποιο είναι;

«Όχι ακριβώς hot, αλλά θυμάμαι που κάποιος μου είπε «Πω πω τι πιστόλι είσαι».

-Τι είσαι στο σέξ; Ρομαντική, άγρια ή και τα δύο;

«Βασικά είμαι πολύ άγρια.. Όχι πως δεν μου αρέσει και τα τρυφερά… χαδάκια».

- Τι κοιτάς κυρίως στον σύντροφό σου;

«Θέλω πάνω απ’ όλα να μου κάνει κλικ. Βέβαια να βρίσκεται και σε καλή οικονομική κατάσταση. Δεν κοιτάω λοιπόν πρώτα το πορτοφόλι του αλλά παίζει τον ρόλο του και αυτό».

-Ποια ομάδα υποστηρίζεις;

«Την Ολυμπιακάρα».

-Ποια είναι η πρώτη εικόνα που έχεις από το ποδόσφαιρο;

«Μικρή πήγαινα στο γήπεδο με τον μπαμπά μου και θυμάμαι έντονα τους πανηγυρισμούς στις κερκίδες. Μου φαινόταν απίστευτο που έβλεπα τόσο κόσμο να χειροκροτεί και να φωνάζει».

-Έχεις φίλους από τον χώρο του αθλητισμού;

«Ναι φυσικά και έχω αλλά ονόματα ας μην πούμε. Κάποιοι είναι και δεσμευμένοι».

-Ποιον θεωρείς πιο σέξι αθλητή των ελληνικών γηπέδων;

«Μου αρέσει ο Νικοπολίδης. Τρελαίνομαι και δεν με χαλάει καθόλου που είναι μεγάλος. Είναι πολύ γοητευτικός άντρας».

-Τι σε φτιάχνει στον Ολυμπιακό;

«Οι κούπες που σηκώνει».

-Ποια είναι η πιο ακραία αντίδραση σου στο γήπεδο;

«Μια φορά ήμουν έτοιμη να πετάξω την γόβα μου στον διαιτητή επειδή δεν μέτρησε ένα γκολ που πέτυχε ο Ολυμπιακός».

Και τέλος, το Μίλαντ δεν μοιάζει και πολύ ελληνικό…

«Είμαι Ελληνίδα. Απλά ο πατέρας μου έχει ρίζες από την Αίγυπτο. Είναι όμως Έλληνας όπως και η μαμά μου η οποία είναι από την Μήλο».

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...