Ελεονώρα Μελέτη: «Εγώ θα ξαναβγώ και θα ξαναδείξω τα μπουτάκια μου»

Σε όσους την κατέκριναν για τα κιλά της απάντησε η Ελεονώρα Μελέτη και σήμερα το πρωί από τον αέρα της εκπομπή της. Σχολιάζοντας τις τηλεκριτικές που ακολούθησαν του show της Κυριακής και που μιλούσαν για «μπρατσάκια και μπουτάκια πλαδαρά», η παρουσιάστρια χαρακτήρισε όλο αυτό που συμβαίνει «πολύ κουτό».

Φανερά εκνευρισμένη, είπε: «Τα παίρνω γιατί και εγώ είμαι άνθρωπος που δουλεύω στην τηλεόραση, η οποία κατηγορείται εδώ και πολλά χρόνια ότι προβάλλουν κακά πρότυπα για τα νεαρά κορίτσια. Και τα κακά αυτά πρότυπα είναι τα ανορεκτικά. Δεν γίνεται λοιπόν οι άνθρωποι που κρίνουν τα τηλεοπτικά προϊόντα να βγαίνουν και να λένε για μπρατσάκια και μπουτάκια πλαδαρά».
Ρίχνοντας λάδι στη φωτιά ξεκαθάρισε: «Εγώ θα ξαναβγώ με το τσα τσα το φορεματάκι μου και θα ξαναδείξω τα μπουτάκια μου. Και όποιος θέλει τα βλέπει, όποιος δεν θέλει, αλλάζει κανάλι!».
Δίκιο έχει. Άλλωστε το σόου δεν είναι για την Σιλβί Γκιλέμ, ούτε την Πλιτσέσκαγια. Είναι για celebrities. Όπως και αν είναι ο σωματότυπος τους. Ανθρώπους που θέλουν να συμμετέχουν, καθένας για τους δικούς του λόγους και να βοηθήσουν στη συγκέντρωση κάποιων χρημάτων.
Αυτό θα πρέπει να έχουν υπόψη τους οι τηλεκριτικοί του σόου και του ΑΝΤ1.
Η Ελεωνόρα διευκρίνισε ότι ζυγίζει 62 κιλά και οι διαστάσεις του κορμιού της είναι 89-67-98: «Δεν θέλω να είμαι και δεν θα μπορέσω να γίνω αδύνατη. Αγαπάω το σώμα μου όπως είναι και αναδεικνύω τα καλά του σημεία. Είμαι 62 κιλά, έχω κοντά πόδια, δεν θα μακρύνουν ποτέ, ο,τι και να κάνω και επειδή έχω υποδομή να το γυμνάσω, θα το κάνω».
Και συμπλήρωσε: «Μια γυναίκα η οποία είναι γυμνασμένη, μια γυναίκα η οποία είναι αθλήτρια, που έχει ένα μεστωμένο και καλά χτισμένο υγιές σώμα δεν μπορεί να χαρακτηρίζεται μπαμπάτσικη και υπέρβαρη και παχύσαρκη από ανθρώπους που διαμορφώνουν άποψη. Υπάρχουν κοριτσάκια αυτή τη στιγμή που νοσηλεύονται με νευρική ανορεξία. Στο κάτω κάτω είμαστε Ελληνίδες, είμαστε μεσογειακές γυναίκες και ελάχιστες έχουν τις διαστάσεις μοντέλου απ΄αυτές που βλέπουν».
Εμείς πάντως έχουμε μια συμβουλή για την Ελεωνόρα. «Μη τσιμπάς αγαπητή και βγαίνεις και απαντάς. Η σιωπή σου και η επιμονή σου είναι η καλύτερη απάντηση για όσους έχουν κάτι να πουν ενδεχόμενα με αμφίβολη προαίρεση. Δεν υπάρχει λόγος να πέφτεις στο επίπεδο τους. Κρατήσου στο δικό σου.

toblogtonkirion.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...