Δέσποινα Βανδή: Μη σβήνετε τις ρυτίδες μου

Η Δέσποινα Βανδή άνοιξε την καρδούλα της στο περιοδικό Celebrity και μίλησε για τα νέα επαγγελματικά της  βήματα, για τη ζωή της σαν απλή νοικοκυρά, αλλά και για τα ρετούς των περιοδικών που είναι ένα σημαντικό θέμα .


"Μου έχει γίνει ήδη μια πρόταση για κινηματογράφο και το σκέφτομαι πολύ σοβαρά", δηλώνει το Δεσποινάκι σχετικά με την κινηματογραφική της απόπειρα : "Θα ξέρω σίγουρα μέσα στο Μάρτιο", μας καθησυχάζει η αοιδός.
Όπως όλα δείχνουν πρόκειται για μια ακόμη σταρ που αποδεικνύεται πολύπλευρο ταλέντο και που δε φοβάται να δοκιμαστεί σε νέα πράγματα. Ας μην ξεχνάμε τη …θραύση που είχε κάνει με το πέρασμα της από την τηλεοπτική σειρά "Δύο ξένοι". Μπορεί να μην μάθαμε τελικά αν θα πει το ναι στην ταινία αλλά υπομονή ο Μάρτιος είναι μια ανάσα!
Όσο για το αν η Βανδή είναι η απόλυτη σταρ και εντός σπιτιού, η ίδια μας διαβεβαιώνει πώς τα πράγμα δεν είναι καθόλου έτσι:
"Είμαι μια κλασική Ελληνίδα γυναίκα, που θα ανοίξω το ψυγείο να δω τι λείπει για να ψωνίσω, να μαγειρέψω για την οικογένεια, γιατί μπορεί να έχω δουλειές όλη την ημέρα οπότε πρέπει να αφήσω φαγητό για τους υπόλοιπους όσο θα λείπω",  και συνεχίζει: "Ζω μια απολύτως ισορροπημένη ζωή. Όταν μπαίνω στο σπίτι μου και βγαίνει το make up, φεύγει από πάνω μου και αυτός ο ρόλος, γίνομαι μια κανονική γυναίκα με όσα συνεπάγεται αυτή η έννοια".   Αυτό θα πει το πρωί νοικοκυρά και το βράδυ τραγουδίστρια και ίσως και ηθοποιός.
Η Δέσποινα μίλησε ακόμη για ένα πολύ σημαντικό θέμα των εξωφύλλων στα περιοδικά και για το ότι η ίδια δε θέλει να αποκλίνει από την ηλικία της αφού συγκεκριμένα έχει πει: "Έχω φτάσει σε σημείο να πω σε περιοδικό '' Σας παρακαλώ μην σβήνετε όλες τις ρυτίδες''. Θέλω να βλέπει ο κόσμος ότι όταν μια γυναίκα είναι 40 χρόνων, δεν μπορεί να δείχνει σαν 20άρα, είναι γελοίο". Το ρετούς είναι ρετούς, τώρα λίγο ή πολύ, στο αποτέλεσμα θα φανεί  Δεσποινούλα!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...