Εva Mendes: Τι κρύβει στο νεσεσέρ της;

Η γνωστή ηθοποιός Eva Mendes,  αποκάλυψε στο www.style.com ποια ροϊόντα θεωρεί απαραίτητα για την καθημερινή της περιποίηση και φροντίδα. Στη λίστα της λοιπόν βρίσκονται μεταξύ άλλων τα εξής:


1) Νars Multiples: Μου αρέσουν τα κρεμώδη προϊόντα και ιδιαίτερα τα stick της Nars στις αποχρώσεις “Laguna” και ‘Orgasm”. M’αρέσει να κάνω μια μείξη με το blush και το bronzer και ν ‘απλώνω στο πρόσωπό μου.
2) Dr Haushka Facial Toner: Η μυρωδιά σε αυτό το toner είναι τόσο καθαρή και απλή. Δεν προκαλεί καθόλου ξηρότητα.
3) Laura Mercier Loose Setting Powder: Αν προσθέσεις αυτή την πούδρα πάνω από το concealer οι μαύροι κύκλοι εξαφανίζονται εντελώς. Το συγκεκριμένο προϊόν, πρέπει πάντως να χρησιμοποιείται με προσοχή, γιατί αντανακλά το φως σαν τρελό.
4) Laura Mercier Secret Camouflage Concealer: Οι μαύροι κύκλοι είναι κληρονομικοί στην οικογένειά μου, κάτι που μπορεί ν’αποδειχθεί χρήσιμο όταν υποδύεσαι ένα ρόλο στον οποίο υποτίθεται ότι πρέπει να δείχνεις κουρασμένη και θλιμμένη. Στην καθημερινή μου όμως ζωή, αυτό προσπαθώ να το ελαττώσω.
5) Τhierry Mügler Angel Eau de Toilette: Η σταρ, η οποία είναι η μούσα του νέου αρώματος (συγκεκριμένα της eau de toilette εκδοχής του) δήλωσε: «Το Angel κυκλοφόρησε όταν ήμουν ακόμα στο γυμνάσιο. Τόσο οι αδελφές μου όσο και η μητέρα μου το λάτρευαν. Έτσι, το να είμαι εγώ σήμερα το πρόσωπο του συγκεκριμένου αρώματος είναι συναρπαστικό. Είναι νοσταλγικό».


http://www.stylista.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...