Rachel Weisz: Το νέο πρόσωπο του αρώματος Bulgari Jasmin Noir

Σε καινούριο beauty ρόλο!

Η Rachel Weisz, σύζυγος εδώ και μερικές ημέρες του Daniel Craig, ανέλαβε να φέρει σε πέρας μια beauty αποστολή, αφού θα είναι το καινούργιο πρόσωπο του αρώματος Jasmin Noir του οίκου Bulgari. 


 Τη φωτογράφηση της καμπάνιας –την οποία θα δούμε σε λίγο καιρό- υπογράφουν οι Mert Atlas και Marcus Piggott. Και μπορεί η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός να συνεργάζεται με κολοσσούς στο χώρο της ομορφιάς (είναι πρέσβειρα της L'Oréal Paris), όμως έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι ασχολείται ελάχιστα με κάποια θέματα που αφορούν το beauté της.

«Είμαι λίγο ο wash-and-go τύπος κοριτσιού.  Δεν ξέρω πώς να στεγνώνω τα μαλλιά μου, έτσι λοιπόν δεν το κάνω. Το φυσικό μου είναι τα σγουρά μαλλιά, έτσι λοιπόν φροντίζω και έχω στον καρπό μου τουλάχιστον  2-3 λαστιχάκια προκειμένου να τα πιάνω. Δεν μ’ενδιαφέρει το απόλυτα στεγνό look με πιστολάκι. Μου αρέσουν να είναι λίγο σγουρά και, ευτυχώς, το look επέστρεψε στη μόδα."
Εκτός όμως από τα μαλλιά της, όπως έχει δηλώσει, δεν την ενδιαφέρει ιδιαίτερα ούτε το μανικιούρ ενώ φροντίζει και περιποιείται τα νύχια της, μόνο όταν έχει να δώσει το παρών σε κάποιο red carpet event. «Δεν είμαι ο τύπος γυναίκας  που θα κάνει manicure. Δεν είναι μέρος της ζωής μου. Εάν έχω να παρευρεθώ σε κάποια εκδήλωση, τότε μόνο φτιάχνω τα νύχια μου και μπορώ να τα κάνω να κρατήσουν κάμποσες  εβδομάδες»!


http://www.stylista.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...