T- time

Michael Kors, Proenza Schouler, Peter Pilotto, Jil Sander, Givenchy: Πέντε μόνο από τους οίκους που κατέκλυσαν τις ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές πασαρέλες με T-shirts φορεμένα πάνω από βραδινές φούστες και αυστηρά παντελόνια.


Στο ίδιο μήκος κύματος, εταιρείες prȇt-à-porter όπως οι J Crew, James Perse, American Apparel και The Row ανήγαγαν τα ταπεινά μακό σε περιζήτητα τρόπαια μόδας εκτοξεύοντας τις πωλήσεις τους -και τις τιμές- στα ύψη. Ομως πως εξηγείται η αιφνιδιαστική στροφή του καταναλωτικού κοινού στα ενυπόγραφα T-shirts; “Καθώς οι πελάτες στρέφονται προς τον «αθόρυβο» πλούτο και επιλέγουν διακριτικά πολυτελή κομμάτια για καθημερινή χρήση, η αγορά των επώνυμων T-shirts διευρύνεται”, απαντά η Χόλι Ρότζερς, στέλεχος του διαδικτυακού www.net-a-porter.com. Επιπλέον, ο σύγχρονος τρόπος ζωής επιβάλλει ενδυματολογικές λύσεις που ταιριάζουν εξίσου στο γραφείο και στο μπαρ. Και τέλος, τα T-shirts, ακόμα και τα πιο υπερτιμημένα, προκαλούν λιγότερες ενοχές στους υποψήφιους καταναλωτές, αφού πιστεύουν ότι θα «αποσβέσουν» την επένδυσή τους. Απόσβεση εντός εισαγωγικών, βέβαια. Ιδιαίτερα όταν τα T-shirts είναι της γαλλικής φίρμας Lucien Pellat-Finet και τιμολογούνται από 400 ευρώ.


http://www.gynaikamag.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...