'Δέκα χρόνια ένιωθα ότι ζούσα σε μια φούσκα!''

Αν νομίζετε ότι τα πάντα στη ζωή ενός σταρ είναι εύκολα, τότε κάνετε μεγάλο λάθος... Η Emma Watson, η σταρ των ταινιών 'Harry Potter', εξομολογήθηκε σε συνέντευξη της στο Us Weekly ότι για δέκα ολόκληρα χρόνια, από το ξεκίνημα των γυρισμάτων της πρώτης ταινίας, ένοιωθε ότι ζούσε σε μια 'φούσκα'...


"Ποτέ δεν είχα έλεγχο της ζωής μου. Ζούσα σε μια φούσκα. Σε ηλικία 11 ετών με διάλεξαν κάποια άτομά για να παίξω αυτό τον ρόλο. Τα επόμενα χρόνια πάλευα για να βρω τον αληθινό μου χαρακτήρα", ανέφερε η 21χρονη πλέον ηθοποιός, η οποία διέκοψε τις σπουδές της στο πανεπιστήμιο Brown για να ολοκληρώσει τα γυρίσματα του 'Harry Potter', αλλά και για ποικίλους ακόμα λόγους, όπως ότι δεν μπορούσε να είναι όσο 'κανονική' θα ήθελε και κανένας δεν της ζητούσε να βγουν ραντεβού!

Η νεαρή ηθοποιός αναφέρθηκε και στις έντονες συγκρούσεις της με την ομάδα παραγωγής των ταινιών: "Για τουλάχιστον δέκα χρόνια έδινα μάχη. Έδινα μάχη για να μπορώ να πηγαίνω στα μαθήματα μου. Πάλεψα για να σπουδάσω. Ήμουν πάντα μεγάλος μπελάς για την Warner Bros, τους έκανα τη ζωή δύσκολη και ήμουν η αιτία αναβολής των γυρισμάτων".

Μάλιστα πρόσθεσε πως διαπραγματεύτηκε σκληρά πριν υπογράψει τα δύο τελευταία συμβόλαια για τις ταινίες, μέχρι οι παραγωγοί να συμφωνήσουν να δουλέψουν γύρω από το πρόγραμμά της. "Συνειδητοποίησα κάποια στιγμή ότι δεν μπορώ να πολεμώ τα πάντα. Πρέπει να κινηθώ προς μια κατεύθυνση και να μείνω σε αυτή", κατέληξε.


http://www.nooz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...