Ελεονώρα Μελέτη: τα κιλά, η δίαιτα και το λίπος!

Πολλές σταρ διεθνούς βεληνεκούς δεν έχουν κανένα πρόβλημα να μιλούν για τα κιλά τους και το πόσο ζυγίζουν. Στη χώρα μας, οι επώνυμες σταρ κρύβουν τα κιλά τους, όλες εκτός από την Ελεονώρα. Η δημοφιλής παρουσιάστρια που τώρα έχει βαλθεί να μας αποδείξει το χορευτικό της ταλέντο συμμετέχοντας στο "Dancing with the stars"!


Κι εκεί βγήκαν οι μεζούρες. Η 32χρονη παρουσιάστρια τόλμησε να ζυγιστεί on air και αποκάλυψε ότι είναι 62 κιλά αλλά με πολύ χαμηλό ποσοστό λίπους. Στο blog της η Μελέτη τόνισε όσον αφορά τις αναλογίες της:

"Τα πόδια μου θεωρούνται κοντά, όσο απέχει ο λαιμός που από τη λεκάνη μου απέχει η λεκάνη μου από τα δάχτυλα των ποδιών μου, που σημαίνει πως έχω τις ιδανικές αναλογίες για να με τεμαχίσει ένας δολοφόνος".
Όσο για τη σχέση της Μελέτη με τις δίαιτες, ίδια δηλώνει πως δεν αντέχει τις δίαιτες:
"Έχω κάνει μία φορά στη ζωή μου δίαιτα και δεν μου άρεσε καθόλου. Τα λιγότερα κιλά που έχω φτάσει ήταν 56 από τη στεναχώρια όταν χώρισα από έναν μεγάλο έρωτα, αλλά μόλις συνήλθα τα πήρα πάλι πίσω. Όταν ξεκίνησα τον 'Πρωινό Καφέ' ήμουν 57 κιλά ενώ τους πρώτους πέντε μήνες επέστρεψα στο κανονικό μου βάρος που είναι 62 κιλά, τα οποία και διατηρώ από τότε. Έχω ύψος 1.70 και οι διαστάσεις μου είναι 89, 67, 98 γάμπα 37. Δεν είχα ποτέ κόμπλεξ με το σώμα μου, μου αρέσει πολύ να κυκλοφορώ με μαγιό το καλοκαίρι, και μάλιστα φοράω μπραζίλιαν".

Βέβαια, θυμόμαστε πως στην αρχή της τηλεοπτικής σεζόν, η Μελέτη είχε γράψει στο Twitter της: "Παγωτάκι κανείς; Από αύριο δίαιτα!" και είχε μάλιστα προσπαθήσει να χάσει 7 κιλά σε 15 ημέρες.
Πάντως, όποια διατροφή κι αν ακολουθεί η παρουσιάστρια της "Πρωινής Μελέτης" δεν ξεχνά να την συνδυάσει με τη γυμναστική: Λατρεύει το σκι (χειμερινό και θαλάσσιο), κάνει πιλάτες και κολυμπά χειμώνα και καλοκαίρι σε κλειστή πισίνα. Τρεις φορές την εβδομάδα κάνει βάρη ενώ για την αερόβια άσκησή της, προτιμά τον ηλεκτρικό διάδρομο στον οποίο τρέχει τουλάχιστον για μια ώρα.
Το αθλητικό της σώμα, επιτρέπει στην Ελεονώρα να φορά τα ρούχα που της αρέσουν κι όπως αποκαλύπτει:
"Το δυνατό μου σημείο πάνω μου πιστεύω και δηλώνω ότι είναι ο πισινός μου γιατί είναι τόσο- όσο, ώστε να με κάνει να νιώθω θηλυκό. Μου αρέσει να τον τονίζω με στενά τζιν κυρίως χαμηλοκάβαλα, ενώ όταν γυμνάζομαι φοράω κολάν μέχρι τη μέση της γάμπας. Το καλοκαίρι προτιμώ τα πολύ κοντά σορτσάκια με ψηλές πλατφόρμες ενώ στα επίσημα ρούχα τονίζω την πλάτη μου, το μπούστο μου και φροντίζω πάντα τα ρούχα μου να είναι στενά για να δίνεται έμφαση στην έντονη διαφορά που έχω ανάμεσα στην πολύ λεπτή μου μέση και τους γοφούς μου".
Και όσον αφορά την κριτική που δέχτηκε η Ελεονώρα για το σώμα της ειδικά μετά το "Dancing" η ίδια απαντά με θάρρος:
"Δεν θέλω να είμαι και δεν θα μπορέσω να γίνω αδύνατη. Αγαπάω το σώμα μου όπως είναι και αναδεικνύω τα καλά του σημεία. Είμαι 62 κιλά, έχω κοντά πόδια, δεν θα μακρύνουν ποτέ, ό,τι και να κάνω και επειδή έχω υποδομή να το γυμνάσω, θα το κάνω. Μια γυναίκα η οποία είναι γυμνασμένη, μια γυναίκα η οποία είναι αθλήτρια, που έχει ένα μεστωμένο και καλά χτισμένο υγιές σώμα δεν μπορεί να χαρακτηρίζεται μπαμπάτσικη και υπέρβαρη και παχύσαρκη από ανθρώπους που διαμορφώνουν άποψη. Υπάρχουν κοριτσάκια αυτή τη στιγμή που νοσηλεύονται με νευρική ανορεξία. Στο κάτω κάτω είμαστε Ελληνίδες, είμαστε μεσογειακές γυναίκες και ελάχιστες έχουν τις διαστάσεις μοντέλου απ΄ αυτές που βλέπουν".
Για την διατροφή της η Μελέτη ακολουθεί ειδικό πρόγραμμα και έχει καταφέρει να έχει ποσοστό καθαρού λίπους στο σώμα της μόλις στο 11,4:
"Κάνω ειδική διατροφή που μου επιβάλει να τρώω έξι με επτά φορές την ημέρα, δύο εκ των οποίων το γεύμα μου αποτελείται από γλυκό! Και αυτό με εντολή γιατρού διότι έχω ελαφρά μορφή δισγλυκαιμίας (αυτό σημαίνει ότι υπερεκκρίνω ινσουλίνη δημιουργώντας διαταραχή στην καμπύλη ζακχάρου) Από τα 62 κιλά που ζυγίζω μόλις τα 11,4 είναι καθαρό λίπος. Το κατώτερο επιτρεπτό για το σώμα μου είναι τα 9 κιλά, που σημαίνει ότι αν χάσω 2 κιλά, θα χρειάζεται να παχύνω! Είμαστε μεσογειακός λαός, και ο μεσογειακός σωματότυπος είναι 'φορτωμένος' σε μπούστο και περιφέρεια, όπως ο σκανδιναβικός είναι λεπτοκαμωμένος και ψηλόλιγνος. Ας πάρουμε απόφαση πως κάποια πράγματα καθορίζονται γενετικά και δεν αλλάζουν, και ας μην φέρνουμε σε δύσκολη θέση ανθρώπους που αντιμετωπίζουν τέτοια χαρακτηριστικά".



www.womenonly.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...