Η Πατρίτσια μετάνιωσε για την sexy φωτογράφηση

Η Πατρίτσια Μίλικ Περιστέρη σκέφτεται «στερνή μου γνώση να σ’είχα πρώτα» όσον αφορά …εκείνη την πολύ sexy φωτογράφηση που είχε κάνει για περιοδικό μερικά χρόνια πριν.
«Δεν μπορώ πια το κουτσομπολιό, αυτό που ο καθένας θα ασχοληθεί με το τι κάνει ο άλλος. Λες και κάποιος ιός έχει εξαπλωθεί σε όλη την Αθήνα. Αν είναι δυνατόν! Το έχω ζήσει στο πετσί μου. Το πρακτορείο μου, μού είχε προτείνει κάποτε να κάνω μια σέξι φωτογράφιση υπό την ασφάλεια (υποτίθεται) που θα μου πρόσφεραν. Δέχτηκα και την πάτησα. Ε, αυτή η φωτογράφιση με κυνηγάει ακόμα. Έκτοτε δεν είχα ξανακάνει κάτι ανάλογο. Με την τωρινή φωτογράφιση νομίζω ότι θα πέσουν να με φάνε. Με έχουν όλοι σαν το μικρό κοριτσάκι, με έχουν ταυτίσει με το ρόλο μου στο “Χαρά αγνοείται” και δεν περιμένουν να κάνω τέτοιες κινήσεις”».

thenetwar.com 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...