Έρρικα Πρεζεράκου: «Είμαι μόνη μου εδώ και δύο χρόνια»

Μιλάει στο περιοδικό Downtown

Η περσινή νικήτρια του «Dancing with the Stars» είναι ένα τηλεοπτικό «φαινόμενο» – το κοινό την αγαπάει, τα κανάλια και οι παραγωγοί τη θεωρούν hot stuff, αλλά εκείνη ζυγίζει προτάσεις με «συναισθηματικό αντίβαρο» και δηλώνει πως θέλει να γεύεται «την ωραία πλευρά» της τηλεόρασης. Η Έρρικα Πρεζεράκου μιλάει στο DT για παραμύθια χωρίς δράκους.

  Πριν από τρεις ημέρες προβλήθηκε το πολυσυζητημένο trailer του Dancing With the Stars. Παραδέχομαι πως το κλίμα ανάμεσά σας φαινόταν πολύ διασκεδαστικό.
Ναι, είναι αλήθεια. Ήταν το πιο απολαυστικό ξενύχτι που είχα εδώ και καιρό.

Πειράξατε καθόλου τη Ζέτα στα δοκιμαστικά; Εννοώ για τη νέα της σχέση με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη.
Α, δυστυχώς δεν την πρόλαβα, γιατί εγώ ήρθα αφότου εκείνη είχε φύγει. Όμως χαίρομαι πολύ για τη Ζέτα. Την εκτιμώ πολύ και χαίρομαι που είναι ερωτευμένη. Είναι ένα κορίτσι που της αξίζουν πολλά. Είναι πολύ ιδιαίτερη.

Θα έφτανες στο σημείο να δημοσιοποιήσεις έναν έρωτά σου, όπως έκανε εκείνη πρόσφατα; Δίνεις πάντα την εντύπωση ότι φυλάγεσαι πολύ.
Απλώς εγώ –και ως αθλήτρια– είχα πάντα ήσυχη ζωή, η οποία δεν αφορούσε κανέναν.

Ναι, αλλά από τότε σου χρέωναν σχέσεις με αθλητές, celebrities κ.λπ.
Ναι, το θυμάμαι αυτό. Αυτό δεν αλλάζει το ότι είμαι άτομο που ζει πολύ ήσυχα. Θέλω να έχω ηρεμία στην προσωπική μου ζωή και το να κοινοποιήσεις τη σχέση σου είναι τεράστιο βήμα. Από τη στιγμή που ο Μιχάλης και η Ζέτα το έκαναν θα πει πως ήταν έτοιμοι και καλώς έπραξαν.

Εσύ θα προχωρούσες σε ανάλογο βήμα;
Άμα έβρισκα έναν άνθρωπο με τον οποίο να νιώθω τόσο καλά, ναι, ίσως και να το έκανα.

Είσαι ερωτευμένη τώρα;
Όχι, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν είμαι και ευτυχισμένη. Περνάω μία από τις πιο δημιουργικές και καλές περιόδους της ζωής μου .

Πόσο καιρό είσαι μόνη σου;
Δύο χρόνια... Καλά, ας μην αντιμετωπίζουμε τους singles λες κι έχουν λέπρα! (γελάει)

Όχι, αλλά εσύ μοιάζεις workaholic.
Δεν είναι αλήθεια. Η σχέση μου πάντα είχε προτεραιότητα συγκριτικά με το κομμάτι της δουλειάς μου. Θεωρώ απλά πως όταν περνάς μια μεταβατική, μοναχική περίοδο, μπορείς την ενέργειά σου να τη «ρίξεις» στη δουλειά σου.

Μήπως εθίστηκες στη μοναξιά;
Δεν βιώνω το ότι είμαι single ως μια συνήθεια. Το βιώνω ως μία μετάβαση. Είναι μια μεταβατική περίοδος. Από το να έχω κάτι που να μη με ολοκληρώνει, το προτιμώ. Περνάω άλλωστε πολύ καλά. Έχω πολύ καλούς φίλους, έχω μια δουλειά που δημιουργώ και με γεμίζει. Ζω καλά.

Και η οικογένεια; Στα 34 σου, δεν σε απασχολεί μήπως απομακρύνεται το ενδεχόμενο να δημιουργήσεις μία δική σου;
Δεν είμαι ο άνθρωπος που θα μπει στη δι αδικασία να κάνει οικογένεια και παιδιά μόνο και μόνο για να εκπληρώσει ένα όνειρο. Είναι σταθερά στο μυαλό ως ανάγκη, αλλά δεν θα φτιάξω παραμύθια με δράκους, μόνο και μόνο για να ζήσω κάτι με το λάθος άνθρωπο.


www.stylista.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...