Η Πέγκυ Ζήνα μιλάει για την εγκυμοσύνη της

Η Πέγκυ Ζήνα επιστρέφει δυναμικά στο προσκήνιο αυτή τη φορά όχι με καινούργια δισκογραφική δουλειά αλλά με την ενδεχόμενη εγκυμοσύνη της που έχει προκαλέσει περιέργεια στους φανς της κα όχι μόνο.


Η Πέγκυ βρέθηκε καλεσμένη στον ραδιοφωνικό σταθμό "Δρόμος FM 8.98" και στον Θέμη Γεωργαντά και όπως ήταν φυσικό ο παρουσιαστής άρχισε να την πειράζει για τις αναλογίες της.
"Για να δω τις αναλογίες σου Πέγκυ, γιατί κυκλοφορούν κάτι φήμες και μου λες ότι δεν έχεις κλείσει συνεργασία για του χρόνου και πως θέλεις να ξεκουραστείς και το μυαλό μου ξέρεις που πηγαίνει", είπε γελαστά ο πολυμήχανος Θέμης.
Φυσικά, η Πέγκυ δεν μάσησε τα λόγια της και υπήρξε λαλίστατη επί του θέματος
"Οι φήμες για πιθανή εγκυμοσύνη μου ξεκίνησαν εδώ και 4 χρόνια, μην σου πω, πριν καν παντρευτώ με το Γιώργο. Μ' αρέσει που όλος ο κόσμος θέλει να με δει μανούλα, δεν θυμώνω. Η εγκυμοσύνη ούτε επιβεβαιώνεται, ούτε διαψεύδεται. Απλά φαίνεται. Πολύ απλά θεωρώ ότι, όπως ο έρωτας και ο βήχας, η εγκυμοσύνη δεν κρύβεται και είναι κάτι που θα φανεί έτσι κι αλλιώς." Προφανώς και φαίνεται αλλά μετά από κάποιους μήνες, το θέμα είναι μέχρι τότε πώς αντέχουμε στην άγνοια.
Επίσης συμπληρώνει για να μας εξάψει περισσότερο την περιέργεια:
"Αρκετές γυναίκες την προστατεύουν την εγκυμοσύνη τους το πρώτο διάστημα για ιατρικούς λόγους και αυτό είναι κάτι που σέβομαι. Κάθε γυναίκα όμως περιμένει με πολύ χαρά την στιγμή που θα νιώσει ασφαλής για να το ανακοινώσει, γιατί είναι μια πολύ χαρούμενη και σημαντική στιγμή και θέλει να την μοιραστεί με τους δικούς της ανθρώπους και με όλο τον κόσμο.
Κι εγώ με τη σειρά μου περιμενω αυτή τη στιγμή που αν έρθει, θα μπορώ με χαρά να πω κάτι,. Ένα παιδί είναι πάνω απ' όλα, είναι προτεραιότητα όταν έρθει κι εγω είμαι έτοιμη να το ζήσω", δήλωσε η τραγουδίστρια που φαίνεται να το έχει φιλοσοφήσει πολύ τελευταία το ζήτημα. Ο χρόνος θα δείξει αν θα φανεί λοιπόν…
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...