Η Ναταλία Γερμανού σε μία αποκαλυπτική συνέντευξη

Η παρουσιάστρια  του Alpha και ραδιοφωνική παράγωγος του Sfera 102,2, η Ναταλία Γερμανού δηλαδή, σε μια σούπερ σέξι φωτογράφηση για το περιοδικό "ΟΚ", αναδεικνύει τη θηλυκή της πλευρά και μιλά για όλους και για όλα…
Για το «Mες στην καλή χαρά» λέει ότι η φετινή είναι η καλύτερη χρονιά, τόσο από άποψη τηλεθέασης, όσο και από άποψη κλίματος! Για το «Chart Show» δηλώνει απόλυτα ικανοποιημένη παρά τον ισχυρό «αντίπαλο» που έχει που δεν είναι άλλος από το «Dancing with the Stars». «Ακόμη κι εγώ που βρίσκομαι απέναντι του βγάζω το καπέλο. Είναι μια άρτια παραγωγή. Τη Ζέτα τη βρίσκω καταπληκτική, την υπεραγαπώ και τη θαυμάζω», λέει η Ναταλία, που εκτός από τη Ζέτα αναφέρεται και στην Ελένη Μενεγάκη: «Η Ελένη μου φτιάχνει τη διάθεση, ειδικά όταν κάνει γυμναστική ή μαγειρεύει. Είναι ένα τόσο χαρισματικό και λαμπερό πλάσμα. Έτσι γεννιέσαι, δεν γίνεσαι».

Η Ναταλία Γερμανού έχασε μέσα σε οκτώ μήνες επτά κιλά και δε δίστασε να μιλήσει ανοιχτά ότι  πήρε την απόφαση να ζητήσει την βοήθεια ειδικού για να αδυνατίσει. «Έχω χρόνιο υποθυρεοειδισμό, τον οποίο απέκτησα από στενοχώρια και στρες όταν έχασα τον πατέρα μου το 1999. Από τότε ο μεταβολισμός μου άρχισε να χαλάει και ξεκίνησα να παίρνω χάπια ρύθμισης του θυρεοειδούς. Ύστερα από χρόνια έκοψα και το κάπνισμα και ξαφνικά βρέθηκα πέρυσι για πρώτη φορά στην ζωή μου να αισθάνομαι πιο βαριά από κάθε άλλη φορά. Επίσης δεν ζυγιζόμουν ποτέ, οπότε δεν είχα εικόνα. Δεν είμαι άνθρωπος που παθαίνει πανικό με το βάρος του, γιατί αγαπάω το φαγητό. Αλλά τα κιλά δεν έφευγαν, οπότε κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά και απευθύνθηκα σε γιατρό-διατροφολόγο».   





Τι λέει όμως η Ναταλία στο ενδεχόμενο να ξαναερωτευθεί; «Αυτό έλειπε, να πω ότι έχω κλείσει ως γυναίκα. Ξέρω ότι δεν είμαι κοριτσάκι αλλά πιστεύω ότι ο πραγματικός, ο μεγάλος έρωτας της ζωής μου, κάπου στην στροφή με περιμένει. Έκανα την αποτοξίνωσή μου, το εσωτερικό ταξίδι μου, τον απολογισμό μου, τσακώθηκα με τον εαυτό μου αλλά τώρα το τοπίο μου έχει ξεκαθαρίσει. Νιώθω ότι το άλλο μου μισό είναι πολύ κοντά».



Έχουν αλλάξει  αυτά που ζητάει σε έναν άνδρα; «Το σίγουρο είναι ότι έχω απορρίψει το κλισέ του τέλειου άνδρα. Μόνον τέλειες σχέσεις υπάρχουν κι αυτές είναι υποκειμενικές. Ζητάω διαφορετικά πράγματα από ό, τι πριν από δέκα χρόνια. Δεν θα κάνω άλλες εκπτώσεις έκανα αρκετές. Ο άνθρωπος με τον οποίο θα μοιραστώ την καθημερινότητά μου για όσο είμαστε μαζί, θα είναι ένας άνδρας με τον οποίο θα γελάω και μπορώ να συζητάω με τις ώρες. Δεν είναι εύκολο, αλλά υπάρχουν έξυπνοι και γοητευτικοί άνδρες και το συνειδητοποιώ καθημερινά. Απλά μερικές φορές, εμείς οι γυναίκες μπερδεύουμε τους ρόλους, γινόμαστε κυνηγοί και αυτό χαλάει το παιχνίδι. Πρέπει να επιστρέψουμε στην παλιά καλή τεχνική του φλερτ».

Έχει αναλάβει άραγε ποτέ το ρόλο του …κυνηγού; «Το έχω κάνει κι αυτό στη ζωή μου!», απαντά, ενώ δεν κρύβει την επιθυμία της να υιοθετήσει παιδί αν και όποτε το επιτρέψουν οι συνθήκες. «Όταν θα έχω τελειώσει με τις καριέρες και όλα αυτά, θα ήθελα να υιοθετήσω ένα παιδί που έχει ανάγκη και να του δώσω όση αγάπη δεν θα μπορούσε να του δώσει κανείς. Το θεωρώ πολύ καλύτερο». 




www.protothema.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...