Η Jesica Alba μοιράστηκε στο facebook τα καλά νέα!

Η 29χρονη ηθοποιός Jessica Alba πρόκειται να ξαναγίνει μητέρα για δεύτερη φορά.
Η διάσημη star του Hollywood, περιμένει το δεύτερο παιδί της, μαζί με τον 32χρονο σύζυγό της Cash Warren.

Η Alba ανακοίνωσε μόνη της την είδηση, μέσω του Twitter και της προσωπικής της σελίδας στο Facebook.
"Αγαπημένες μου tweeples,  θέλησα να μοιραστώ μαζί σας, κάποιες συναρπαστικές ειδήσεις ... Εδώ και καιρό έχουμε μια πολύ όμορφη σχέση μέσα από το facebook κι έτσι αποφάσισα να σας πω τα συναρπαστικά μου νέα. Η κόρη μου Honor, σε λίγο καιρό, πρόκειται να αποκτήσει αδελφάκι ! Ο Cash κι εγώ, είμαστε ενθουσιασμένοι και ήθελε να μοιραστώ άμεσα τα νέα μαζί σας, πριν να τα ακούσετε από κάπου αλλού. Έχω εκτιμήσει πολύ την αγάπη και την υποστήριξή σας, που προσφέρατε τόσο σε μένα όσο και στον Cash, κατά τη διάρκεια της πρώτης εγκυμοσύνης μου και ξέρω ότι θα κάνετε πάλι το ίδιο. Να έχετε, μια πολύ όμορφη μέρα! Jess "
H Jessica Alba και o Cash Warren, που είναι γιος του ηθοποιού Michael Warren, έχουν ήδη μια πανέμορφη κόρη, την Honor Marie. Το ζευγάρι είναι παντρεμένο από το 2008, λίγο πριν από τη γέννηση της μικρής Honor.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...