'To πιο ερωτικό σημείο του Κωστόπουλου είναι οι πατούσες του!''

Ούτε ένα ψέμα δεν είπε η Τζένη Μπαλατσινού, ως καλεσμένη του Θέμη Γεωργαντά στην εκπομπή του στο Mad χθες βράδυ. Παίζοντας το παιχνίδι It's a Sin!-Confide in me, η Τζένη απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις χωρίς φόβο και πάθος. Και είπε πολλά και καταρχάς για τις πατούσες του Πέτρου Κωστόπουλου...


''Είναι το πιο ερωτικό του σημείο.'' ομολόγησε σε σχετική ερώτηση. ''Έχει πολύ ωραίες πατούσες και τέλεια δάχτυλα.''

Στην ερώτηση δόξα ή χρήμα, δε δίστασε να επιλέξει χρήμα! ''Ειδικά στις μέρες μας κάνει τη ζωή μας πιο εύκολη.''

Αποκάλυψε ότι από τα δύο Next Top Model απήλαυσε πιο πολύ το πρώτο, ενώ ομολόγησε ότι υπήρχαν αρκετές σκηνές που κόβονταν στο μοντάζ. ''Τι να σου πρωτοπώ, Θέμη μου. Καταρχήν, γυρνούσαμε τη μισή ώρα των παικτών μπορεί και εφτά ώρες! Υπήρξαν και κάποιες εντάσεις οι οποίες κόπηκαν, μη λέμε και ψέματα.''

Η εκπομπή στην οποία δε θα συμμετείχε ποτέ είναι αυτή της Αννίτας Πάνια, γιατί ''έχω πολύ καλύτερη φωνή από όλους εκεί μέσα (είπε και ξέσπασε σε γέλια). Η αλήθεια είναι ότι χάλια φωνή έχω, μπορεί να είμαι και η χειρότερη από όλους.'', ενώ αν ο Ant1 της έκανε πρόταση να αποκτήσει εκπομπή απέναντι από το ''Βράδυ'' που παρουσιάζει ο άντρας της, αρχικά θα έλεγε όχι, μετά θα το σκεφτόταν και μετά θα το συζητούσε με τον Πέτρο.

Ξεκαθάρισε επίσης ότι ακόμα κι αν της γίνει πρόταση, δεν πρόκειται να συμμετάσχει στο Dancing with th Stars 3. ''Όχι. Μου άρεσε πάρα πολύ. Ευχαριστώ πολύ και τον ΑΝΤ1 για τα δωρεάν μαθήματα. Αλλά δεν μπορώ να χορεύω τρεις φορές την ημέρα. Οι άλλοι είναι νέοι άνθρωποι, εγώ είμαι μια μεγάλη γυναίκα, δεν γίνεται. Και δεν προλαβαίνω. Και επίσης, είναι πάρα πολύ δύσκολο κι έχει τρομερό άγχος. Μην το βλέπεις έτσι.''


http://www.nooz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...