Ελεονώρα Μελέτη: Μίλησε για τη σχέση του πρώην της με τη Σήλια Δραγούνη

Εδώ και λίγο καιρό κυκλοφορεί η φήμη για τη νέα σχέση του Γιάννη Ολιζιέρσκυ και της σχεδιάστριας μόδας Σήλιας Δραγούνη.
Ωστόσο μέχρι σήμερα δεν είχε σχολιαστεί από την εκπομπή της Μελέτη. Σήμερα το πρωί με αφορμή τους νέους έρωτες του καλοκαιριού συμπεριέλαβαν από την εκπομπή και τη νέα σχέση του πρώην αγαπημένου της Ελεονώρας.


Με την προβολή του εν λόγω βίντεο η Ελεονώρα Μελέτη, είπε: «Το ρεπορτάζ είναι εκ των έσω!» και πρόσθεσε πιο μετά: «Δεν το μαθαίνω από την εκπομπή μου. Το ξέρω σχεδόν πριν να το μάθουν και οι ίδιοι. Με τον Γιάννη μιλάμε σχεδόν καθημερινά, ξέρω τα πάντα για την προσωπική του ζωή και ξέρει τα πάντα για τη δική μου ζωή».
Για το πως αισθάνεται που ο Γιάννης Ολιζιέρσκυ, γύρισε σελίδα, αναφέρει: «Επειδή το έχω πει και στον ίδιο, θα το πω και στην κάμερα. Εγώ για τον Γιάννη θέλω έναν έρωτα κεραυνοβόλο, έναν έρωτα που θα του ταράξει τα νερά, γιατί είναι ωραίο συναίσθημα. Όταν είσαι 15 χρόνια φίλος με τον άλλο δεν είναι ένας τέτοιος έρωτας, σαν αυτόν που χρειάζεσαι μετά από μια σχέση τριών χρόνων με προβλήματα, ένας έρωτας που θα σε ταράξει».
Και έκλεισε λέγοντας: «Θέλω να πω στον Γιάννη να είναι καλά. Και θέλω να είναι ερωτευμένος, να του σκάσει μια κεραμίδα μια μέρα. Και θέλω να του πω - γιατί έχω καιρό να του το πω- ότι τον αγαπάω πολύ».


http://www.myworld.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...