Curvy Icon: Amber Riley

Τα τελευταία δύο χρόνια το πάθος στον χώρο της τηλεόρασης ακούει στο όνομα Glee! Για όσους δεν το έχετε ανακαλύψει ακόμα, πρόκειται για μία μουσική τηλεοπτική σειρά που προβάλεται από το κανάλι Fox και μας παρουσιάζει την καθημερίνοτητα μιας σχολικής χορωδίας μέσα από πολλή μουσική αλλά και κοινωνικά θέματα, ζητήματα σχέσεων και σεξουαλικότητας.


Μία από τις πρωταγωνίστριες είναι και η Mercedes Jones – κατά κόσμον Amber Riley – η οποία είναι ένα ανερχόμενο curvy icon! Σε πρόσφατη συνέντευξή της δήλωσε: “Όταν λαμβάνω μηνύματα από κορίτσια που μου λένε ‘Μου δίνεις αυτοπεποίθηση’, σκέφτομαι πόσο υπέροχο είναι αυτό και τώρα ο στόχος μου είναι να κάνω τον κόσμο να καταλάβει ότι αυτό που έχουμε μέσα μας είναι που μετράει.”.
Η Amber για να μπορέσει να διατηρήσει την ενέργεια που χρειάζεται για τα γυρίσματα του Glee, τρέχει για μία ώρα τρείς φορές την εβδομάδα και τρώει υγιεινά, χωρίς όμως να στερεί τίποτα από τον εαυτό της. Όπως η ίδια εξομολογείται: “Μπορεί κάποιες φορές να κλωνίζεται λίγο η αυτοπεποίθησή μου αλλά σε τελική ανάλυση αποδέχομαι το σώμα μου όπως είναι. Αγαπώ το στήθος μου, το πρόσωπο μου, τα οπίσθιά μου. Αλλά κυρίως αγαπώ τον εαυτό μου!”.
Η Amber Riley λοιπόν είναι μία real woman σε real size… Μια real star!


http://www.matfashion.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...