Η Adele έχει «βάλει στο μάτι» τον πρίγκιπα Harry

Κάποτε είχε ορκιστεί ότι δε θα έβγαινε ποτέ με έναν άνδρα που έχει κόκκινα μαλλιά, όμως όπως φαίνεται η υπέροχη Adele είναι έτοιμη να καταπατήσει τον όρκο της σε περίπτωση που αυτός ο άνδρας είναι ο νεαρός πρίγκιπας Harry.


Η Βρετανίδα τραγουδίστρια μιλώντας στο περιοδικό Glamour του Ιουλίου παραδέχεται: «Το ξέρω πως είχα πει ότι δε θα έβγαινα ποτέ με έναν κοκκινομάλλη, όμως είναι και ο πρίγκιπας Harry. Θα ήμουν μια πραγματική δούκισσα! Θα μου άρεσε πολύ να βγω μαζί του. Είμαι σίγουρη ότι θα γελάγαμε πολύ!».

Η συνέντευξη συνοδεύεται και από μια εξαιρετική φωτογράφηση. Κάποιες από τις φωτογραφίες είναι ασπρόμαυρες, άλλες έγχρωμες, όμως όλες αποπνέουν το γνωστό ρετρό συναίσθημα που έκανε την Adele γνωστή εδώ και τρία χρόνια.

Όπως αποκαλύπτει στο περιοδικό, μπορεί αυτή τη περίοδο να είναι μόνη της, όμως την προσέχουν περισσότερο οι άνδρες από ότι παλαιότερα. «Αν ήμουν άνδρας θα το εκμεταλλευόμουν αυτό» λέει η 22χρονη τραγουδίστρια. «Έχω βγει ραντεβού με διάφορους διάσημους, όμως δε μου αρέσει. Βγαίνεις έξω και όλοι σας κοιτάνε και τους δυο».

Διχασμένη η Adele δηλώνει πως θα της άρεσε και ένας άνδρας με κοστούμι, αλλά και ένα αγόρι με σορτς. «Μου αρέσουν τα αγόρια γενικά» λέει και συνεχίζει: «Νομίζω ότι είναι καταπληκτικοί. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από μια αγκαλιά. Είναι περίπλοκοι όμως».



Ολοένα και περισσότεροι είναι οι διάσημοι θαυμαστές της επιτυχημένης τραγουδίστριας. Μόλις με το δεύτερο άλμπουμ της κατέκτησε την κορυφή σε ολόκληρο τον κόσμο και πρόσφατα η Beyonce δήλωσε πως είναι θαυμάστρια της μουσικής της. Πως νιώθει όμως η Adele με αυτή τη δήλωση; «Κάνει την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά. Είμαι θαυμάστριά της από 10 χρονών. Οι Destiny’s Child ήταν η ζωή μου. Την αγαπώ».


Η επιτυχία όμως έφερε στην Adele και την ανάγκη να ντύνεται λίγο διαφορετικά από ότι στο παρελθόν και να επιλέγει πιο γνωστούς οίκους μόδας. «Μπήκα στη μόδα τώρα. Ακόμα αγαπώ την Primark και τα H&M, όμως πλέον αγαπώ και την Moschino, τη Burberry, την D&G και τη Prada. Όλα ξεκίνησαν όταν η Anna Wintour με έντυσε για τη Vogue και τα Grammy πέρυσι» λέει η Adele.


http://www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...