Μετά την Αλίκη Βουγιουκλάκη, τη Μαρία Κάλλας, τον Μάικλ Τζάκσον και τη Μαντόνα, ένα νέο έκθεμα, αυτό της πριγκίπισσας Νταϊάνα προστέθηκε στο Μουσείο Κέρινων Ομοιωμάτων του Θεόδωρου Κοκκινίδη στην Καβάλα.
Η αδικοχαμένη πριγκίπισσα, που έφυγε πρόωρα από τη ζωή σε ηλικία 36 ετών, είναι το τελευταίο ομοίωμα που πρόσθεσε στη συλλογή του ο νεαρός καλλιτέχνης και το οποίο πρόκειται να προκαλέσει τον θαυμασμό των επισκεπτών.
Είχε προηγηθεί εκείνο του κορυφαίου μουσικοσυνθέτη Μίμη Πλέσσα, ενώ το μουσείο που βρίσκεται στον οικισμό Κήπια του νομού Καβάλας φιλοξενεί ακόμη τα κέρινα ομοιώματα των θρύλων της μουσικής, όπως του Ελβις Πρίσλεϊ, της Μαντόνα και του Μάικλ Τζάκσον. Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείπουν εκείνα των σταρ του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, όπως της Μελίνας Μερκούρη, της Αλίκης Βουγιουκλάκη, της Τζένης Καρέζη και του Κώστα Βουτσά καθώς και των «αθάνατων» της πολιτικής σκηνής όπως του Ανδρέα Παπανδρέου και του Κωνσταντίνου Καραμανλή.
Ο 34χρονος Θεόδωρος Κοκκινίδης εφαρμόζει τις τεχνικές που απεκόμισε από το μουσείο της Μαντάμ Τισό, δημιουργώντας το κέρινο ομοίωμα του εαυτού του το έτος 2002. Το Μουσείο Κέρινων Ομοιωμάτων, που άνοιξε τις πύλες του για το κοινό στις 25 Μαρτίου 2010, φιλοξενείται σε έναν εντυπωσιακό χώρο συνολικής έκτασης 150 τ.μ.
Η αδικοχαμένη πριγκίπισσα, που έφυγε πρόωρα από τη ζωή σε ηλικία 36 ετών, είναι το τελευταίο ομοίωμα που πρόσθεσε στη συλλογή του ο νεαρός καλλιτέχνης και το οποίο πρόκειται να προκαλέσει τον θαυμασμό των επισκεπτών.
Είχε προηγηθεί εκείνο του κορυφαίου μουσικοσυνθέτη Μίμη Πλέσσα, ενώ το μουσείο που βρίσκεται στον οικισμό Κήπια του νομού Καβάλας φιλοξενεί ακόμη τα κέρινα ομοιώματα των θρύλων της μουσικής, όπως του Ελβις Πρίσλεϊ, της Μαντόνα και του Μάικλ Τζάκσον. Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείπουν εκείνα των σταρ του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, όπως της Μελίνας Μερκούρη, της Αλίκης Βουγιουκλάκη, της Τζένης Καρέζη και του Κώστα Βουτσά καθώς και των «αθάνατων» της πολιτικής σκηνής όπως του Ανδρέα Παπανδρέου και του Κωνσταντίνου Καραμανλή.
Ο 34χρονος Θεόδωρος Κοκκινίδης εφαρμόζει τις τεχνικές που απεκόμισε από το μουσείο της Μαντάμ Τισό, δημιουργώντας το κέρινο ομοίωμα του εαυτού του το έτος 2002. Το Μουσείο Κέρινων Ομοιωμάτων, που άνοιξε τις πύλες του για το κοινό στις 25 Μαρτίου 2010, φιλοξενείται σε έναν εντυπωσιακό χώρο συνολικής έκτασης 150 τ.μ.