Tα πέντε χαρακτηριστικά μιας γυναίκας για να κρατήσει μία σχέση

Υπάρχουν πέντε στοιχεία σε μια γυναίκα που μπορούν να με κάνουν να μείνω μαζί της για πάντα.
Σκεφτόμουν πρόσφατα τι είναι αυτό ακριβώς που με ελκύει σε μια γυναίκα. Ναι, ξέρω η εξωτερική εμφάνιση και ο χαρακτήρας. Όμως, όταν περάσει λίγο ο καιρός, για να διαρκέσει μια σχέση χρειάζομαι κάτι παραπάνω.


Γιατί μια σχέση εκτός των άλλων συνεπάγεται και κόντρες, νεύρα, προβλήματα. Έτσι, λοιπόν, κατέληξα πως μια γυναίκα για να μείνει στο πλάι μου, εκτός των εξωτερικών της χαρακτηριστικών που θα με ελκύουν, θα πρέπει να έχει κάποια στοιχεία που θα με κάνουν να την αγαπήσω, να τη θέλω πλάι μου συνέχεια στα καλά και στα άσχημα, να ζήσω μαζί της.
  • Χαμόγελο. Όλοι οι άνθρωποι όταν χαμογελάνε ομορφαίνουν. Είναι ωραίο το πρωί να ξυπνάς και να αντικρίζεις ένα χαμογελαστό πρόσωπο και όχι τη μουρτζούφλικη φάτσα του γκρινιάρη. Βέβαια, όλοι οι άντρες θέλουμε να κάνουμε σεξ με μια γυναίκα που δείχνει ξινή και απρόσιτη, αλλά μόνο και μόνο για να τη βάλουμε στη λίστα με τις κατακτήσεις μας και να της σπάσουμε το τσαμπουκά. Μέχρι εκεί, όμως, τίποτα παραπάνω.
  • Χιούμορ. Αν η γυναίκα έχει χιούμορ και αυτοσαρκάζεται είναι θησαυρός. Είναι ακριβώς, αυτή η γυναίκα που όταν χαλάσουν τα υδραυλικά στο σπίτι θα μου πει ένα αστείο και θα το «καφρίσει» (πάντα με πνεύμα και χωρίς χυδαιότητες και άσεμνα, κακόγουστα σχόλια), αντί να γκρινιάξει που δεν φώναξα νωρίτερα τον υδραυλικό.
  • Καλλιέργεια. Ωραία η ποπ σκηνή, πλάκα έχει και το star system, αλλά θέλω και κάτι παραπάνω. Θέλω να μπορείς να με ξαφνιάσεις ευχάριστα με τη σφαιρικότητα των γνώσεών σου. Δε σου είπα να γνωρίζεις πυρηνική φυσική, αλλά να μην ξέρεις μόνο την Καλομοίρα και τη Lady Gaga.
  • Ανεξαρτησία. Μου αρέσουν οι ανεξάρτητες γυναίκες, αυτές που δεν θα βγάλουν γάντζο για να κρεμαστούν από πάνω μου, αλλά ίσα ίσα, όταν κάτι πάει στραβά θα πάρουν και μια πρωτοβουλία για να λύσουν το πρόβλημα. Και οι ανεξάρτητες γυναίκες είναι αυτές ακριβώς που έχουν χρόνο για τον εαυτό τους και τους φίλους τους. Σαφώς και θέλω να κάνω μια γυναίκα ευτυχισμένη, απλά δε θέλω να το κάνω μόνο εγώ αποκλειστικά.
  • Σιγουριά. Όταν η σχέση μας περάσει πια από χίλια κύματα και θέλουμε και οι δυο τελικά να είμαστε μαζί, θέλω να νιώσω πως με δέχεσαι όπως είμαι. Ίσως με τη λίγο αγύμναστη κοιλιά μου και το ροχαλητό μου. Θέλω να μη νιώθω πως με το που βρεις τον επόμενο κούκλο θα με παρατήσεις. Βέβαια, δεν εννοώ πως θα εφησυχάσω. Ίσα ίσα μπορείς να μου κάνεις μικρές ενέσεις για να επαγρυπνώ και να γίνομαι καλύτερος και vice versa.

http://www.queen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...