Μητέρες μετά τα 30; Μια ακόμη περίπτωση

Για την Beatrice Chapman το να καθυστερήσει την εγκυμοσύνη της μέχρι τα 30 ήταν απόφασή της και δεν μετανιώνει…
Η 34χρονη είχε ξοδέψει όλη την προηγούμενη δεκαετία της για να χτίσει μια καριέρα πάνω στον χώρο εργασίας της και συγκεκριμένα ως σύμβουλος διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού σε μια εταιρεία στο Λονδίνο.

Παράλληλα, όμως, ζούσε και τη δική της ζωή χωρίς να έχει καταφέρει να βρει κάποιον που θα μπορούσε να κάνει μαζί του μια οικογένεια. Πριν 3 χρόνια, μόλις, γνωρίστηκε με τον συνομήλικο άντρα της.
Τώρα όμως, νιώθει την απόλυτη ευτυχία μιας και έφερε στη ζωή το πρώτο της παιδί, τον William, πριν 4 μήνες! Η Beatrice Chapman, που είναι σε άδεια μητρότητας αλλά σκοπεύει να γυρίσει στην εργασία της, δήλωσε ότι δεν λυπάται καθόλου που καθυστέρησε την μητρότητα της.
“Στα 20 μου δεν ήμουν έτοιμη για παιδιά και για σοβαρές σχέσεις. Ήταν μια περίοδος που έπρεπε να επικεντρωθώ στην δουλειά μου και στην δική μου ζωή. Ίσως αν είχα συναντήσει τον κατάλληλο άνθρωπο να ήταν διαφορετικά τα πράγματα αλλά δεν συνέβει κάτι τέτοιο”.
“Νιώθω πιο σίγουρη τώρα και φυσικά πιο χαλαρή. Τώρα είμαι και σε θέση να αγοράσω ένα σπίτι κάτι που δε θα μπορούσα να κάνω σε προηγούμενο στάδιο της ζωής μου”. Και κλείνει λέγοντας, “Δε θα μπορούσα να είμαι πιο ευτυχισμένη! Πραγματικά, το απολαμβάνω.”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...