Ποιο είναι το δυνατό σημείο της Κατερίνας Στικούδη;

Για το δυνατό της σημείο μίλησε η Κατερίνα Στικούδη στην εκπομπή Καφές Με Την Ελένη όπου ήταν καλεσμένη.

Ωστόσο, η Κατερίνα Στικούδη έκανε ένα μικρό λαθάκι. Αντί για καλημέρα (μια και η ώρα έδειχνε σχεδόν 11 το πρωί) έλεγε συνεχώς καλησπέρα!

Όσο για της φήμες που θέλουν τον Mohobi να ερωτεύθηκε τη Στικούδη όταν συνεργάστηκαν για τα βραβεία Mad.

"Είναι τόσο κακό να σου κάνουν ένα κομπλιμέντο;", απάντησε η σέξι Κατερίνα ενώ αποκάλυψε πως ο Mohobi της έκανε κοπλιμέντο για το ωραιότερο σημείο πάνω της που είναι τα... μαλλιά!

"Το mega star αποχαιρέτισε το κοινό για πάντα. Ήταν η μακροβιότερη εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης. Εγώ δεν είμαι στο Μega με συμβόλαιο για να είμαι δεσμευμένη, οπότε τώρα ετοιμάζω τη νέα μου δισκογραφική δουλειά και χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που με στηρίζουν. Θα κάνω συναυλίες μόνη μου", είπε η Κατερίνα Στικούδη.


http://cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...