Η Folli Follie παρουσίασε σε ένα φαντασμαγορικό cocktail πάρτι στη Σαγκάη τη νέα παγκόσμια καμπάνια της για το 2011, με την Gaile Lai, την πρέσβειρα της Folli Follie παγκοσμίως.
Η καμπάνια κέρδισε τις εντυπώσεις των καλεσμένων που είχαν την ευκαιρία να την δουν πρώτοι, την Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2011 στο εντυπωσιακό members only εστιατόριο-club M1NT.
H Folli Follie επέλεξε τη Σαγκάη της Κίνας για την επίσημη παρουσίαση της νέας καμπάνιας της με πρωταγωνίστρια το μοντέλο – ηθοποιό από το Hong Kong Gaile Lai. Tο M1NT μετατράπηκε σε πασαρέλα, όπου γνωστά μοντέλα παρουσίασαν τις νέες συλλογές του brand στους επίσημους προσκεκλημένους από την Ασία, την Ευρώπη και την Αμερική.
Οικοδεσπότες της βραδιάς οι ιδρυτές της εταιρείας Folli Follie, κ. Δημήτρης και κα Καίτη Κουτσολιούτσου, καθώς και η πρωταγωνίστρια της νέας καμπάνιας Gaile Lai.
Σε οθόνες που είχαν στηθεί στον χώρο προβλήθηκε το making-of video της νέας καμπάνιας της Folli Follie. Βασισμένη στην έννοια του “multiplicity”, η Folli Follie δημιούργησε τρία διαφορετικά style icons σε τρία διαφορετικά σκηνικά. Η Gaile Lai ενσαρκώνει τρείς χαρακτήρες; την “Classic Gaile”, την “Trendy Gaile” και την “Rock Gaile”. Οι τρείς χαρακτήρες παρά το γεγονός ότι είναι τόσο διαφορετικοί, αλληλοσυμπληρώνονται, ενώ ο κάθε ένας έχει τα δικά του μοναδικά χαρακτηριστικά.
Η καμπάνια μας ταξιδεύει στην τυπική ημέρα μιας γυναίκας που την ενδιαφέρει να ακολουθεί τις τάσεις της μόδας πηγαίνοντας συχνά σε επιδείξεις μόδας (runway shows), για καφέ με τις φίλες της (brunches), και φροντίζει για την εμφάνισή της (powder room).
Σε κάθε περίσταση, “Fashion Show”, “Brunch” και “Powder room”, κάθε γυναίκα μπορεί να βρει τρία διαφορετικά style icons της Gaile με κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ από τις νέες συλλογές της Folli Follie.
Αριστερά, η πρέσβειρα της νέας καμπάνιας της Folli Follie, Gaile Lai και δεξιά Αφροδίτη Πηγή, κ. Άρης Μαρούλης, Business Director του Ομίλου FOLLI FOLLIE και κα Ολβάσια Κωσταγεώργου, Group Architect
Η καμπάνια κέρδισε τις εντυπώσεις των καλεσμένων που είχαν την ευκαιρία να την δουν πρώτοι, την Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2011 στο εντυπωσιακό members only εστιατόριο-club M1NT.
H Folli Follie επέλεξε τη Σαγκάη της Κίνας για την επίσημη παρουσίαση της νέας καμπάνιας της με πρωταγωνίστρια το μοντέλο – ηθοποιό από το Hong Kong Gaile Lai. Tο M1NT μετατράπηκε σε πασαρέλα, όπου γνωστά μοντέλα παρουσίασαν τις νέες συλλογές του brand στους επίσημους προσκεκλημένους από την Ασία, την Ευρώπη και την Αμερική.
Οικοδεσπότες της βραδιάς οι ιδρυτές της εταιρείας Folli Follie, κ. Δημήτρης και κα Καίτη Κουτσολιούτσου, καθώς και η πρωταγωνίστρια της νέας καμπάνιας Gaile Lai.
Σε οθόνες που είχαν στηθεί στον χώρο προβλήθηκε το making-of video της νέας καμπάνιας της Folli Follie. Βασισμένη στην έννοια του “multiplicity”, η Folli Follie δημιούργησε τρία διαφορετικά style icons σε τρία διαφορετικά σκηνικά. Η Gaile Lai ενσαρκώνει τρείς χαρακτήρες; την “Classic Gaile”, την “Trendy Gaile” και την “Rock Gaile”. Οι τρείς χαρακτήρες παρά το γεγονός ότι είναι τόσο διαφορετικοί, αλληλοσυμπληρώνονται, ενώ ο κάθε ένας έχει τα δικά του μοναδικά χαρακτηριστικά.
Η καμπάνια μας ταξιδεύει στην τυπική ημέρα μιας γυναίκας που την ενδιαφέρει να ακολουθεί τις τάσεις της μόδας πηγαίνοντας συχνά σε επιδείξεις μόδας (runway shows), για καφέ με τις φίλες της (brunches), και φροντίζει για την εμφάνισή της (powder room).
Σε κάθε περίσταση, “Fashion Show”, “Brunch” και “Powder room”, κάθε γυναίκα μπορεί να βρει τρία διαφορετικά style icons της Gaile με κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ από τις νέες συλλογές της Folli Follie.
Η Folli Follie προσφέρει στις γυναίκες την δυνατότητα να εκφράσουν κάθε άποψη του στυλ τους και της προσωπικότητάς τους αλλάζοντας απλά κοσμήματα και αξεσουάρ, προσφέροντας ατελείωτες επιλογές για κάθε στυλ και ανάγκη.
Μπείτε στον κόσμο της Folli Follie και επιλέξτε τις συλλογές που ταιριάζουν στο δικό σας στυλ!