Αντζελίνα Τζολί : "Τα παιδιά μου είναι σκληρά στην κριτική τους"

Θεωρείται μια από τις πιο σέξι γυναίκες παγκοσμίως, η Αντζελίνα Τζολί έχει έντονη καλλιτεχνική δραστηριότητα, ενώ συνδυάζει και την εθελοντική προσφορά. Το πιο σημαντικό όμως για την ίδια παραμένει η οικογένεια της γεγονός που δήλωσε και στο στο ένθετο του Πρώτου Θέματος «People».


Είπε χαρακτηριστικά: "Η συγκεκριμένη προσφώνηση επιβεβαιώνει πως στη συνείδηση του κόσμου εγώ και ο Μπραντ είμαστε ένα, κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα" , αναφερόμενη στο χαρακτηρισμό «Μπραντζελίνα», συνδυασμό του ονόματός της με εκείνο του συζύγου της Μπραντ Πιτ.
Η Αντζελίνα, αν και εισέπραξε ένα εκατομμύριο δολάρια για να δανείσει τη φωνή της στην ταινία κινουμένων σχεδίων Kung Fu Panda 2, τα σχόλια που εισέπραξε από τους πιο αυστηρούς κριτές της, τα παιδιά της, δεν ήταν και τόσο κολακευτικά: "Θα πω την αλήθεια: δεν τους άρεσα. Παραξενεύτηκαν και είπαν ότι αυτή δεν είναι η φωνή μου.
Τους άρεσε ωστόσο πάρα πολύ η ταινία, περισσότερο από το πρώτο μέρος. ...Θυμάμαι, είχα απογοητευτεί όταν είχα δει μαζί τους το πρώτο μέρος και μου έλεγαν ότι η φωνή της «μανούλας» δεν ταιριάζει με την ταινία. Τα παιδιά μου είναι σκληρά στην κριτική τους όπως πρέπει να είναι όλα τα παιδιά", παραδέχεται η Αντζελίνα στη συνέντευξή της.
Για τα γυρίσματα του δεύτερου μέρους της κινηματογραφικής της επιτυχίας Λάρα Κροφτ η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός είχε επισκεφτεί τη Σαντορίνη, συνδυάζοντας δουλειά και διακοπές. Η εμπειρία που αποκόμισε ήταν μοναδική, όπως μπορεί να συμπεράνει κανείς από τα λόγια της:
"Ήταν απλώς ένα υπέροχο ταξίδι. Δεν το θεώρησα ούτε μία στιγμή ως δουλειά, γιατί περνούσα υπέροχα. Ήταν σκέτη απόλαυση! Οι στιγμές στη θάλασσα της Σαντορίνης ήταν μοναδικές. Πληρωνόμασταν για να απολαμβάνουμε το τοπίο. Αυτά είναι τα ευχάριστα του επαγγέλματος".
Όσο για την ευχή που κάνει για το μέλλον: "Θα ευχόμουν να έχουν υγεία τα παιδιά μου και να τα δω να μεγαλώνουν. Για εμένα θα ευχόμουν να γίνω αρκετά μεγάλη για να μπορώ να παίξω με τα εγγόνια μου".


http://cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...