Η γυναικεία διαίσθηση

Ξέρετε καλά φιλές μου για ποιο θέμα θα μιλήσω !
Ναι, ναι, είναι αυτή η διαίσθηση που οι άντρες την φοβούνται. Ξέρουν, ότι οι γυναίκες την έχουν σε μεγάλο βαθμό και την φοβούνται.
Πολλές φόρες ακούω κάτι ή βλέπω και αμέσως κάτι μέσα μου λεει: «Δεν είναι έτσι ψάξε το !»
Θα σας πω μια ιστορία που η διαίσθηση μου με δικαίωσε.
Πριν από πολλά χρόνια είχα μια σχέση με ένα παλικάρι που για μένα ήταν ο πρίγκιπας μου.
Περνούσαμε τέλεια μαζί, τρέλα, όμορφα, τι να σας λεω,  ήταν παραμυθένια.
 Όμως  κάποια στιγμή μου μίλησε για μια κοπέλα που δούλευε στην ίδια εταιρεία - είχε έρθει πρόσφατα και για τα πάντα είχε γνώμη - για αυτό και το συζητήσαμε.
Ο δικός μου ήταν προϊστάμενος της.
Δεν ξέρω γιατί, αλλά από την κουβέντα που κάναμε για αυτήν, μέσα μου κάτι σαν να μην μου άρεσε!!
Περνούσε ο καιρός μα κάθε φορά που μιλούσαμε ή έπαιρνε αυτή τηλέφωνο για να ρωτήσει κάτι τον προϊστάμενο της - και σχέση μου - έμενα το κουδουνάκι μέσα μου χτυπούσε συναγερμό !!
 Όταν δε την γνώρισα σε μια συνάντηση τυχαία που είχαμε, μόλις την κοίταξα στα μάτια επιβεβαιώθηκα και έδωσα μεγάλη σημασία στον κόκκινο συναγερμό που χτύπησε μέσα μου !

Χωρίζοντας από την συνάντηση λεω στον δικό μου πρόσεχε την !
Γιατί ;  μου   λεει ο χάνος !
Γιατί ματάκια μου η γυναίκα είναι πονηρή και έχει πρόστυχο μυαλό. Δεν μου λες έχεις πάει μαζί της ;
Τι ; Είσαι χαζή εγώ μ αυτήν ;
Ααα κοιτά, δεν με ενδιαφέρει αν πηγές γιατί το κοριτσάκι πάει με οποίον θέλει ή μάλλον με οποίον μπορεί να της δώσει μια ευκαιρία να κάνει κάτι παραπάνω, ν’ ανέβει στην δουλεία ή οπουδήποτε αλλού θέλει !
Ξέρεις ματάκια μου, είναι από αυτές που κρύβονται πίσω από ένα αθώο βλέμμα, ένα χαζοχαμογελο ή πίσω από μια κίνηση του ώμου. Τα παίζουν καλά κορίτσια, μα αρπάζουν την ευκαιρία όταν θα τους δοθεί !  Την αρπάζουν καλά από τα αρχ…. που λέμε! Για αυτό, πρόσεχε μην χάσεις απ’ αυτήν !
Έλα μου λεει,  τα παραλές τώρα !!

Δεν τα παραλέω. Σου λεω αυτά που αισθάνθηκα για αυτήν με το που την είδα !! Είναι μια γυναίκα  από αυτές, που έχουν την πουτα… μέσα στην καρδιά και όχι στο σώμα!
Υπάρχουν και άντρες τέτοιοι γύρω μας ,  αλλά αυτοί έχουν άλλους τρόπους να σε εκμεταλλευτούν.
Αυτή έχει αυτό που δυστυχώς εσείς οι άντρες δεν μπορείτε να αποφύγετε εύκολα.
Έχει νάζι, έχει κούνημα, έχει και μια καλή φατσουλα και κορμάκι, οπότε και τα εκμεταλλεύεται για να πάρει αυτά που γουστάρει.
Πρόσεχε μην της δίνεις πολύ αέρα μέσα στην δουλειά θα χάσεις, θα βρεθείς μπλεγμένος !
Τα έλεγα και τα πίστευα, από μέσα μου έβγαινε κάτι ακόμη όμως…..

Η διαίσθηση μου, μου έλεγε. « Μην το πιστεύεις. Αν δεν έχει πάει ακόμη μαζί της, τότε σίγουρα γουστάρει να την πάρει» 
Αφρούς εγώ... !

Τα έχασα όταν κατάλαβα τι έβγαινε από μέσα μου! Να μην σας τα πολυλογώ, η κύρια  όχι μονό του ρίχτηκε και δεν ξέρω αν έγινε και κάτι άλλο..., αλλά και με την πρώτη ευκαιρία τον έδωσε και στον διευθυντή, ότι την παρενόχλησε σεξουαλικά ! Φυσικά δεν παρέλειψε να μου το στείλει και σε ραβασάκι  !
Δεν είναι όμως μόνο εκεί, δηλαδή στο συναισθηματικό κομμάτι, που λειτουργεί η γυναικεία διαίσθηση. Όχι, είναι σε όλα τα θέματα. Παντού εισβάλει.

Σίγουρα έχετε νιώσει κάποια στιγμή αυτό που λέμε «κάτι μέσα μου, μου λεει, ότι θα έχουμε κακά ξεμπερδέματα ή κάτι μέσα μου λεει ,ότι ο τύπος είναι βλάκας».
Από διάφορα εργασιακά, οικογενειακά αλλά και θέματα σχέσεων και φιλίας, μας προειδοποιεί για τα καλά ή τα κακά.
Αυτή την διαίσθηση ξέρετε ότι πάντα την πιστεύω. Ναι ειλικρινά έχω αρνηθεί ή έχω δεχτεί να κάνω πολλά, βάση αυτής μου της διαίσθησης και μάλιστα σε όλα πήρα σωστή απόφαση !
Μήπως ξέρετε ότι όλοι οι άντρες ξέρουν για αυτή και μάλιστα φοβούνται μήπως την ώρα που θα κάνουν ή θα πουν κάτι πονηρό ή ψεύτικο, οι γυναίκες τους θα το καταλάβουν ;
 

Μεγάλο δώρο του θεού ! Μην την φοβάστε, ακούστε τι σας λεει. Γιατί σας προειδοποιεί !  Δώστε σημασία στο κουδουνάκι όταν χτυπήσει ! Η γυναικεία διαίσθηση είναι 99 %  για να μην πω 100%, σίγουρα σωστή !
Είναι σαν "Έκτακτο Δελτίο", που βγαίνει στον αέρα αμέσως.!
Ακουστέ την, ψάξτε την και δεν θα χάσετε.
Ίσα - ίσα που   θα προλάβετε το κακό  ή θα νιώσετε το καλό ή ακόμα καλύτερα θα αποφύγετε να σας παίρνουν για χαζή οι άλλοι γύρω σας!
Θα νιώσετε ισχυρές, έχοντας σύμμαχο την γυναικεία διαίσθησή σας. Η καλύτερή σας φίλη !  Πιστή χωρίς συμφέροντα ή υποκρισίες !  Χωρίς πονηριά και ζήλιες !
Γυναικεία διαίσθηση ίσον το κρυφό όπλο των γυναικών !


fe-mail.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...